GTA San Andreas [zwart scherm]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killinspree

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Beste,

Nadat ik telkens opnieuw de foutmelding 00c8aef5 kreeg
en nog een andere die ik heb weten op te lossen, heb ik nu weer het volgende probleem:

Na endelijk het spel aan de praat gekregen te hebben: 1.5 dag zeker eraan zitten k*tten.
deed hij het eindelijk, dus ik probeer hem van 640X360 (o.i.d.) te zetten naar 720X nogiets (beeld pixel dingen) te zetten, krijg ik een zwart scherm, mijn lampje van de moitor (15" LCD scherm) is rood, normaal gesproken is ie groen. Maargoed, als ik dat zwarte scherm krijg, hoor ik nog wel de bliepjes van het menu en kan wel spelen (ik hoor CJ lopen + auto's rijden)

- Grafische kaart (ATI Radeon A9250 + Secondary) is geupdate.
- Beeldscherm heb ik zelf al op 800X640 gezet.
- GTA opnieuw geinstalleerd

Niks van dit bovenstaande heeft geholpen. Systeemherstel is een optie ( maar liever niet, heb in de tussentijd al het een en ander gedaan aan de computer (qua software inc. schoonmaken e.d.)

Ik hoop dat ik jullie voldoende infromatie heb gegeven en ik hoop ook dat jullie hier een oplossing voor kunnen verzinnen.

Met Vriendelijke Groeten,

Wouter

welke OS heb je?
bij windows vista komen problemen voor bij dit spel.

Ik zou eens je vga (videokaart) driver updaten en het kan zijn dat je monitor toch die monitor niet aankan, je vga wel neem ik aan maar ik zou eens je resolutie op 1024*768 zetten, dat is toch een vrij standaard resolutie voor computers.

Delta_Hawk

Ik zou eens je vga (videokaart) driver updaten en het kan zijn dat je monitor toch die monitor niet aankan, je vga wel neem ik aan maar ik zou eens je resolutie op 1024*768 zetten, dat is toch een vrij standaard resolutie voor computers.

Delta_Hawk

"- Grafische kaart (ATI Radeon A9250 + Secondary) is geupdate."

+ De game heeft het wel gedaan, maar nadat ik m op 720Xzoveel zette, deed ie t niet meer :(

dus ik kan de game zelf ook niet op een andere resolutie zetten.

je kan nog eens wat proberen, op je exe bestand (dus niet de snelkoppeling) klikken en dan eigenschappen, compaliteit en dan resolutie vinkje aanzetten bij 640*480, en dan proberen de reso goed te zetten, als dat je is gelukt dan dat vinkje naderhand er weer afhalen en dan hoop ik dat het weer werkt.

Delta Hawk

je kan nog eens wat proberen, op je exe bestand (dus niet de snelkoppeling) klikken en dan eigenschappen, compaliteit en dan resolutie vinkje aanzetten bij 640*480, en dan proberen de reso goed te zetten, als dat je is gelukt dan dat vinkje naderhand er weer afhalen en dan hoop ik dat het weer werkt.

Delta Hawk

Hé Bedankt!!

Ik ga dit straks zeker proberen!

(nu nog ff leren voor examens :P)

Bedankt voor de tip _O_ :thumb:

Killinspree

He allen,

Hij doet t weer hoor :D
Delta Hawk bedankt voor de tip, maar wat ik heb gedaan =
* San Andreas deïnstalleren,
* CCleaner erover heen laten gaan (registery problems & dat andere :P)
* ALLES wat ik van San Andreas heb kunnen vinden verwijderen.
* Opnieuw CC
* Shred Free disk space (File Shredder)
* Opnieuw installeren (kuchkuch nieuwe download gebruikt kuchkuch)
* en Spielen maar :P

Alleen heb ik nu weer het probleem dat mijn Savegames Corrupt zijn, maar dankzij Hex Editor moet ik dit verhelpen.

waarom gebruik ik downloads:
- Kredit Crisis
- Heb al zoveel geld -_-'
- most of all: Mijn CD/DVD reader doet t niet meer (hier open ik later een nieuwe post over)
- Anders moet ik helemaal naar de winkel fietsen.

MVG and Thnx 4 all :w

Killinspree

(slotje svp)

een nieuwe sata cd/dvd brander/speler kost nog geen 30 euro.

en als je te lui bent om te fietsen laat je hem toch bezorgen :P

een nieuwe sata cd/dvd brander/speler kost nog geen 30 euro.

en als je te lui bent om te fietsen laat je hem toch bezorgen :P

Haha, idd.

Maar ik heb hier een aantal (niet zeer nieuwe) CD/DVD spelers (en een brander) liggen, maar bij elke krijg ik t niet voor mekaar,

Maargoed, hier open ik (mss) een ander topic later over. :w

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan