Gta san andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.
tkan gebeuren dat hij maar een 200 watt voeding heb: dan is het niet verwonderljik dat beeld zwart wordt. naar mijn mening is zijn voeding gwn niet sterk genoeg, maar eerst zou ik willen weten wat voor voeding hij geeft(tog geen zon goedkoop ding??) en hoe sterk die is(aantal watts)
 
Als je een 200 watt voeding en een dikke videokaart hebt start de pc uberhaupt niet op dacht ik zo..

Tevens ist zo dat als je voeding te zwak is en de kaart ineens meer stroom vraagt je hele pc wel uitvalt, dus niet alleen het spel.
 
beeld wordt dan tog gwn zwart van te zwakke voeding? en hij kon dan tog nix meer doen? indien mogelijk zou ik tog eens een andere voeding proberen

die 200 watt was een voorbeel hé;)
 
Ik had het eerst ook, ik startte spel op en na die beginfilmpjes kreeg ik alleen mijn windows-muis, met een leuke foutmelding :)

Heb je het spel mét of zonder audio geinstalleerd? In het geval 'zonder': Heb je de dvd er wel inzitten? Dit was bij mij namelijk het probleem:eek: :p
 
Waarom zou je het zonder installeren dan? Is toch vervelend als die DVD steeds moet laden of krijg je dan geen vertraging in het spel.

Niet netjes btw dat GTA dan niet zegt 'Please insert DVD' o.i.d.
 
Geplaatst door BrEeZeR
Waarom zou je het zonder installeren dan? Is toch vervelend als die DVD steeds moet laden of krijg je dan geen vertraging in het spel.

Niet netjes btw dat GTA dan niet zegt 'Please insert DVD' o.i.d.
Dat vond ik ook al raar, dat ie geen correcte melding gaf..
Ik heb overigens de image op mn HD staan, die heb ik in mijn virtuele dvd-rom geladen..

Waarom ik heb niet met audio heb geinstalleerd? Harde schijf ruimte.. :D
 
Mensen, kijkt u eens op www.gtaforums.com

Hier staan heeeel veel oplossingen, echter bij werkt hij op mn laptop (ATI) nog steeds niet, pc wel (GeForce)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan