GTA San Andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim_rocks

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2003
Hallo,

Pas GTA geinstaleerd, werkt perfect, loopt vloeiend. Alleen een vervelend probleem, hij loopt vaker vast. Maar, alleen op momenten dat ik ergens binnen ga, of in een auto stap. Starten missie gaat goed, bekijk t filmpje, maar zodra ik de auto instap, blijft ie op dat beeld "plakken". Kan dan ook niet meer terug naar windows. Voorbeeld 2, ga naar de kapper, maar bij het binnen gaan, semi - grijs beeld, en blijft plakken. Raar?! Ik hoop een oplossing te horen.

Groetjes tim

heb de legale versie, maar speel zonder DVD, omdat ik de crack heb geinstalleerd. dezelfde DVD is geinstalleerd op een andere pc, ook met crack, en werkt wel.

Groetjes

Op het forum hier is men vaak niet dol op cracks en dergelijke zaken. Zelf heb ik menig spel op mijn PC draaien met een no-cd/dvd bestandje dus vooruit...

Is je videokaart goed genoeg om het spel te draaien?

En zo ja, bij veel problemen met spellen leidt het installeren van de nieuwste drivers voor je videokaart tot oplossing van die problemen.

Dus installeer de nieuwste drivers voor je videokaart!

Hallo,

Het spel loopt een half uur als een zonnetje, hapert niet (soms heel licht, bij massale acties), dus daar zal het niet aan liggen. Gewoon bij het instappen of binnengaan van objecten. Ik zal het eens proberen, als het niet lukt, toch maar even opnieuw installeren, en dan met cd spelen! Maar bedankt voor de reacties, als er nog iemand een suggestie heeft hoor ik het graag!

Groeten Tim

Koop hem voor op de xbox (als je die (nog) hebt)
op PC heeft heeel veeel verschillende knoppen enzo, maare je hebt hem toch op andere PC? ik zie het probleem niet

Koop hem voor op de xbox (als je die (nog) hebt)
op PC heeft heeel veeel verschillende knoppen enzo, maare je hebt hem toch op andere PC? ik zie het probleem niet

Of de PS2, is ook een mogelijkheid.

Heb em idd ook op andere pc, maar die staat niet bij me thuis dus helaas, daarom vindt ik t ook wat vervelend! Maar net opnieuw geinstaleerd, en nog steeds hetzelfde! Helaas!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan