Gta san andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

bourne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Berichten
2
heey,,

ik speel sinds kort gta san andreas en ik vind het erg leuk,,

alleen bij de 'missie'(k ben de naam ff kwijt) waar je met die auto naar die plek moet gaan en dan iets moet doen,,, en mijn vraag is dus,,
wat is dat 'iets'?

ik zie onderaan het scherm pijltoetsen,, maar als ik op de juiste knop druk doet hij het niet!:evil:

weet iemand wat het is?????:confused:

laatrrss
 
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic.
 
alleen bij de 'missie'(k ben de naam ff kwijt) waar je met die auto naar die plek moet gaan en dan iets moet doen,,, en mijn vraag is dus,,
wat is dat 'iets'?


laatrrss

Niet om vervelend te zijn hoor, maar hoe denk jij dat wij kunnen weten om welke missie het gaat en daarbij wij ook nog weten wat je moet doen, als jij zelf niet eens weet hoe de missie heet.

Meer info is dus zeer wenselijk...

Heel het spel gaat er om om met de auto/motor ergens heen te gaan en "iets" te doen.

Enige tip die ik zo kan geven is zoek eens op Goolge naar "Gta sa walkthrough". Dan kan je die zelf doorspitten op zoek naar het antwoord.
 
ik weet welke je bedoelt je moet een auto ophalen en dn er zogegt mee gaan danse maar je hebt daar volgens mij wel een vaste pc toetsen bord nodig want je moet die pijltjes die je niet normaal gebruikt maar rechts er van daar heb je een klein paneeltje daar stat 7 home 8 pijltje omhoog enzo en met die dingen moet je dan het gaan doen:p ik vind hem moeilijk:thumb:
 
ene google ff op wikigta dat is een nl site met alle cheats tips ehm..... een lijst van voertuigen en waar en met alle lvls met een goede uit leg:thumb: gebruik hem zelf ook soms
 
heey,,

ja is goed,, maar ik kon nergens vinden heo je een nieuwe vraag start,,

dank jullie wel!,, ik heb het gevonden!!

Bourne!:cool:
 
oow ik weet welke missie je bedoeld je moet het je pijltjes die helle maal rechst

bij die 1 2 3 4 5 6 7 8 en zo
 
Is het nou zo moeilijk? die pijltjes daar rechts heet een : "Numpad"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan