Gta:VC doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
Een vriend van me heeft GTA Vice City geinstalleerd, en hij kon dit eerst gewoon spelen.

Nu wil hij het spel weer opstarten, dubbelklikt op het pictrogram en de game lijkt te starten.
Totdat de game bij het eerste venster is (dus nog vóór het menu) en sluit zichzelf dan ineens af (je bent weer gewoon in windows).

Opnieuw installeren hielp ook niet (3x gedaan) en ik weet de oorzaak ook niet. Weet iemand misschien wat we eraan kunnen doen? :thumb:
 
Ik vermoed dat je de instellingen de laatste keer hebt veranderd. In mijn documenten onder gebruikers staat een .set bestand voor gta vc. Kijk eens of dit ook wordt verwijderd als je het spel uninstald. Ook kan je proberen het bestand even te hernoemen en te kijken wat er dan gebeurt met het opstarten van het spel. Misschien maakt ie wel automatische een nieuwe aan.
 
Geplaatst door Wim1960
Ik vermoed dat je de instellingen de laatste keer hebt veranderd. In mijn documenten onder gebruikers staat een .set bestand voor gta vc. Kijk eens of dit ook wordt verwijderd als je het spel uninstald. Ook kan je proberen het bestand even te hernoemen en te kijken wat er dan gebeurt met het opstarten van het spel. Misschien maakt ie wel automatische een nieuwe aan.
OK, ik zal binnenkort even bij 'm gaan kijken :thumb:

Misschien enig idee door wat voor instelling de boel niet meer zou werken? :confused:
 
Je kan in dat bestand de instellingen voor zover ik weet niet zien.
 
Geplaatst door Wim1960
Je kan in dat bestand de instellingen voor zover ik weet niet zien.
Nee, dat had ik al door, mijn vraag is daarom ook, door wat voor instelling de boel niet meer werkt: Wat heeft hij verkeerd ingesteld ?
 
Ik heb een soortgelijk probleem ooit met een ander spel gehad, dat lag toe aan te hoge instellingen voor de videokaart. Of dat in dit geval ook geldt weet je natuurlijk nooit. Misschien kan je hem eens vragen wat hij even tueel heeft aangepast. Dan wordt misschien duidelijk of zoeken in die richting nuttig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan