GTA:VC Motor missie

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
GTA:VC
ik ben nu met die motormissie's bezig, en moet nu de motor van die mitch terughalen...
nou, ik zie dus zo'n roze vierkantje, maar als ik daar sta is er nix :confused:
niet zo'n roze cirkelend ding, waar je in moet staan, nix...ook geen andere ingangen naar het gebouw...
wie kan me helpen?

Als je de missie begint krijg je als het is een verhaaltje over een trap. Het komt er op neer dat je met een noodgang aan komt rijden, de weg langs het politiebureau, en dan kom je voor het einde bij de kruising een trap tegen aan de rechterkant van de weg. Daar scheur je op, en je vliegt zo op het tegenoverliggende gebouw in het roze cirkeltje.

Pfoeh, ik hoop dat het duidelijk is, en dat ik het me goed herinner.

Veel succes, Pim

Geplaatst door superpim
Als je de missie begint krijg je als het is een verhaaltje over een trap. Het komt er op neer dat je met een noodgang aan komt rijden, de weg langs het politiebureau, en dan kom je voor het einde bij de kruising een trap tegen aan de rechterkant van de weg. Daar scheur je op, en je vliegt zo op het tegenoverliggende gebouw in het roze cirkeltje.

Pfoeh, ik hoop dat het duidelijk is, en dat ik het me goed herinner.

Veel succes, Pim
idd, dit was het :thumb:
had ook ff niet goed gelezen bij die opdracht :o
thnx :D

Muziek bij gta vc?

ff een ander vraagje

Hoeveel levels heeft gta vc en als je het spel download, heb je dan ook muziek erbij? in de auto's bijvoorbeeld?

Ja, als je de goeie downloadt wel.
Verder ga ik hier niet op in, want ik denk dat dat niet word gewaardeerd...
Hoeveel levels hij heeft?? Geen idee, ik heb ze niet geteld.

Groeten, Pim

Re: Muziek bij gta vc?

Geplaatst door kuipie
als je het spel download, heb je dan ook muziek erbij? in de auto's bijvoorbeeld?
nee, meestal niet. Maar als je weet waar je het spel kunt downloaden kun je daar ook vast wel aankomen ;)

Ik twijfel namelijk tussen kopen of downen. Ik wil wel graag muziek erbij hebben want dat schijnt het leuk te maken...
Iedereen praat er over dat het zo leuk is...
IK WIL HEM OOK :evil:

Maar als het maar 1 of 2 levels zijn vindt ik het erg duur. Een vriend van me had hem al uitgespeeld...

Geplaatst door kuipie
Ik twijfel namelijk tussen kopen of downen. Ik wil wel graag muziek erbij hebben want dat schijnt het leuk te maken...

Maar als het maar 1 of 2 levels zijn vindt ik het erg duur. Een vriend van me had hem al uitgespeeld...
je kunt niet echt spreken van 'levels'...tis net zoals in gta3: 2 / 3 eilanden...en daarin moet je missie's doen...

Geplaatst door kuipie

Ik wil het downloaden niet stimuleren, maar dan heb je er ook gewoon muziek bij.
Het zijn tevens meerdere missies die zich afspelen op 2 eilanden, en ik had het spel ook redelijk snel uitgespeeld maar er blijven veel minigames en andere missies over die de levensduur van het spel alleen maar bevorderen dus is zeker de moeiste waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan