gta vc music collection

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is de greatest hits CD. Dat zijn niet alle losse radiostations...

Dat wordt dus sparen jongens... :(

kan zijn dat ik het niet helemaal begepen heb maarehm, zie de post van Rolf. Daar staan de playlists van alle radiozenders. Die wil je toch, of niet? Op deze CD staan alleen een paar nummers van die playlists.

als je de losse cd's te duur vindt, kun je natuurlijk ook gewoon het spel kopen. Welk formaat heeft de muziek bij gta:vc?

Ik snap niet wat bedoeld wordt met die radiostations?

Op die grote CD-box zeg maar staat toch gewone alle muziek uit het spel?

Hoe duur is het spel trouwens, ik zag ergens zo'n €40,-.

Je kent GTA wel he? Met een mannetje door een stad banjeren...

JE kunt in een auto stappen en de radio aanzetten. Je hebt de keuze uit meerdere radiostations. Alle radiostations hebben een eigen identiteit en draaien andere muziek (in tegenstelling tot in dit land...:()

Wat Rolf postte waren de playlist van alle Radiozenders in GTA:vc.

De cd in de link van sluysen bevat maar enkele nummers van die playlists (18 ipv alle 123 nummers uit gta:vc)

Aha, OP DIE MANIER:D.

Naja, had natuurlijk wel van GTA gehoord enzo maar ik wist er weinig van. Bedankt :).

:8-0: hoe kun je nou niet van het spel gehoord hebben? Grand Theft Auto: Vice City is het beste spel op Medal of Honor: Spearhead na :p

je kunt cd2 btw gewoon in je Stereo stoppen, beetje doorzappen en je hebt de Radio's :)

Geplaatst door masterprut
:8-0: hoe kun je nou niet van het spel gehoord hebben? Grand Theft Auto: Vice City is het beste spel op Medal of Honor: Spearhead na :p

je kunt cd2 btw gewoon in je Stereo stoppen, beetje doorzappen en je hebt de Radio's :)

wat bedoel je met cd2? gaat het over pc of ps2 want op ps2 heb je toch geen cd2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan