gta-vc probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

coenwelsum

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
ik heb hier gta vc liggen en wou hem installeren
krijg een fout dat hij op de install cd de readme van itallie niet kan lezen

als ik naar de cd ga en daar de readme opzoek zegt hij ook dat het txt bestand niet goed is
wie kan mij het de italie readme sturen dan brand ik die install cd en gooi ik die oude readme weg en dan doe ik die goede readme van italie eropnieuw op

dus wie wil mij de readme van italie sturen
ik wil graag gta vc spelen

groetjes coen

hmmm

Ik denk dat jij een illegale versie van GTA: VC hebt en die mogen wij hier van Helpmij niet helpen

suc6

aaaaaaaaaahy alsjeblieft alleen een het readme italie bestandje
dan ben ik al happy

coen

sorry maar helaas, via deze weg gaat het je niet lukken, misschien dat je iemand hiervoor "persoonlijk"moet benaderen

groet

charley

Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
--------------------------
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

In theorie mag het dus wel...

Coen, brand hem gewoon nog eens een keer het kan soms gebeuren dat hij verkeerd gebrand is.

Mensen mensen,

Ik snap niet waarom jullie zo'n drama er van maken, er gebeurd _niks_ illegaal's in dit topic en deze fout zou net zo goed met de orginele versie voor kunnen komen. (kras op de cd o.i.d).

De topicstarter heeft niet aangegeven dat het een illegale versie betreft dus ik zie het probleem niet.. voortaan deze reacties aan de mods over laten a.u.b.

Bovendien wat moet je in godsnaam met die nieuwe readme file. Je kan ook gewoon een txt bestandje maken (in notepad dus) en dan die de naam van het beschadigde bestand geven. Vervolgens vervang je het stukke bestand door dit lege .txrt bestand en je probleem zou dan opgelost moeten zijn. En niet zo zeuren over gebrande of illegale cd's want iedereen heeft ze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan