Gta Vc

Status
Niet open voor verdere reacties.

superpim

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
Heeft iemand een paar goede tips om die RC Heli een beetje te kunnen sturen??
Ik zit er al twee dagen op te klooien, en ik heb geen andere missies meer om te doen.........
Dus ik moet em halen..

groeten, Pim

Niet te wild doen. De linker-stick niet helemaal naar voren.

Er zijn een aantal toetsen standaard gereserveerd voor het vliegen. Het wend. Het is mij ook gelukt.

Numpad:

9 (Pg Up) = Naar voren vliegen
6 (->) = Naar achteren
4 (<-) = Linkom draaien
5 = Rechtsom draaien

Pijl naar voren = Stijgen
Pijl naar achter = Dalen
Pijl naar links = naar links vliegen
Pijl naar rechts = naar rechts vliegen

Ik weet niet of je het al wist maar het is hiermee te doen.

Greetz,

Rolf

Dit wist ik wel, alleen het lukt me niet. Heb je geen tips ofzo??

Ik heb m ook pas na 5 keer gehaald, is een vrij lastige missie, die lastigste missie tot dusver iig (en ik heb de meeste missies al gedaan).

Ik had het zo gedaan;
eerst vlieg je zonder bom naar de bovenste verdieping of op de op een na hoogste, waar die mannetjes met hun geweren staan, maar deze dood met de rotorbladen, en vlieg naar beneden om een bom op te pikken.
Vlieg weer naar boven en plaats eerst de bom op de hoogste plek, en werk dan steeds naar beneden toe.

Ik zou wel eerst even een vliegrouten uitstippelen, het kost namelijk veel tijd als je nog een bombspot moet zoeken.

Naja veel suc6 :)

ik zou gewoon verdieping per verdieping nemen, eerst de hoogste dan de laagste. :d
zo heb ik het toch gedaan.

niet te laag en wel snel vliegen anders wordt je inelkaar gebeukt door die stomme bouwvakkertjes (tzou verboden moeten worden :P)

MVG, The Prox

Volgend probleem:
The Driver.

Winnen van die mafkees in deze missie is niet zo moeilijk, maar als ik over de streep ga, krijg ik de melding dat Hilary dood is, en dat mijn missie mislukt is.
Wat is dat nu weer voor onzin???
Als ik em laat winnen dan is het ook niet goed....

Groeten, Pim

eej mensen! the driver is niet zo heel moeilijk! je moet gewoon hilary opzij beuken en goed vast zetten en zelf lekker hard doorscheuren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan