gta vc

Status
Niet open voor verdere reacties.

marrucc

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2004
Berichten
65
hallowww, kheb een vraag over gta vc, ik heb het geinstalleerd en de krack er af gehaald en nu wil ik de game spelen en dan is de game bezig met laden nadat ik new game enzo heb gedaan en hij stopt met laden ongeveer in het midden en gaat ie niet verder wat is het probleem of wat kan ik dr an doen??
 
Welkom op Helpmij!

Corrupte file gedownload? Als je op een andere pc hetzelfde krijgt denk ik dat je een corrupt spel hebt.

Je pc is wel krachtig genoeg om dit spel te spelen?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Corrupte file gedownload? Als je op een andere pc hetzelfde krijgt denk ik dat je een corrupt spel hebt.

waar kan ik die corrupte file downloaden?? en wat is een corrupt spel eigenlijk??
 
:D Ik denk dat dat spel wat je gedownload hebt corrupt (fout) is. Er zwerven heel wat fake spelletjes op het internet.

Corrupt is een beschadigd of fout bestand.

Ik denk dat je een nieuw spel moet downloaden:)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
:D Ik denk dat dat spel wat je gedownload hebt corrupt (fout) is. Er zwerven heel wat fake spelletjes op het internet.

Corrupt is een beschadigd of fout bestand.

het spel is niet gedownload het is door iemand gebrandt
 
Ow? En bij die andere persoon werkt het wel goed? En zoals ik al vroeg, is je pc krachtig genoeg?

Goede videokaart, snelle processor enz.
 
Geplaatst door Tanja1968
Ow? En bij die andere persoon werkt het wel goed? En zoals ik al vroeg, is je pc krachtig genoeg?

Goede videokaart, snelle processor enz.

jah, bij die persoon werkt het perfect.

onze pc is krachtig genoeg want we hebben net een nieuwe pc en die is best wel krachtig, we hebben ook een goede videokaart en een snelle processor
 
Dan zou ik toch via software of uninstal het spel verwijderen en het opnieuw proberen. Misschien dat hij niet "lekker" geinstalleerd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan