Gta Vice City 14 mei uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door BrEeZeR


Eerst de missie 'cop land' doen en daarna kan je het politiepak ophalen bij het politie bureau op eiland 1.

Missie cop land ? Wat moet je daarbij doen ?
 
Geplaatst door Jappie-zland


Missie cop land ? Wat moet je daarbij doen ?

Een bom in een winkelcentrum plaatsen en maken dat je wegkomt met 4/5 politie sterren achter je aan..

Tip : zet je heli voor het winkelcentrum, blaas de politie lui op en ga snel omhoog ;)
 
Ghallo,

wie weet of ik het spel al heb uitgespeeld? (de missies dan he) Ik heb in de grote villa nu de kluis moeten beschermen en die twee "vrienden :rolleyes: " neergeknald en toen was alles van mij of zoiets.
 
't is vast al een keer gevraagd/gezegd maar ik vraag het toch even:

hoe groot is VC ivm de eerste GTA3?
 
Geplaatst door meelman
't is vast al een keer gevraagd/gezegd maar ik vraag het toch even:

hoe groot is VC ivm de eerste GTA3?

Kwa M2's moet het 2x zo groot zijn. Er zijn veel meer opdrachten en een hele sh*tload aan wagens. Je hbet helicopters, brommers en weer een paar nieuwe minigamez. Plus dat je huizen en zo kan kopen!
 
Ik heb het spel nu uitgespeeld:D Maar toch niet helemaal denk ik...... ik heb Lance en SOnny gedood en toen kreeg ik de credits.

ZIjn er nu helemaal geen missies meer? Ik word wel steeds door mensen gebeld dat ze me willen bedanken:cool:

Overigens heb ik nog geen één hidden package:D
 
Geplaatst door pcmaniaxx
Ik heb het spel nu uitgespeeld:D Maar toch niet helemaal denk ik...... ik heb Lance en SOnny gedood en toen kreeg ik de credits.

ZIjn er nu helemaal geen missies meer? Ik word wel steeds door mensen gebeld dat ze me willen bedanken:cool:

Overigens heb ik nog geen één hidden package:D

Nee, je moet alles gedaan hebben.. hidden packages, rampages, unique stunts, politie, ambu en firetruck missie's enz enz enz.. :)
 
Kick

Is de multiplayer patch al uit ?
zoja waar kan ik hem downloade ?
zonee waarom niet ? :D
Wanneer komt ie dan ?
 
Geplaatst door mvlg


Er zal waarschijnlijk door programmeurs wel weer een tooltje worden ontwikkeld waarmee je kan GTA3:VC multiplayer kan spelen. Dit is ook met GTA3 gebeurd.
Als ik vragen mag, waar kan ik die mod vinden, om multiplayer te spelen met gta3???
Heb helaas nog geen gta3vc maar heb pas net een systeem om het te spelen dus de eerstvolgende game wordt wl vc, maar tot die tijd wil ik de multiplayer wel eens uitproberen, en me laatste hidden package vinden in gta3:(
 
Geplaatst door BrEeZeR


Nee, je moet alles gedaan hebben.. hidden packages, rampages, unique stunts, politie, ambu en firetruck missie's enz enz enz.. :)
Nog een guide ergens voor rampages, want ik moet er nog vijf, en bij ambu's enzo, wat is de opzet, hoeveel moet je er completed hebben in bijv. vigiglante mode. Gewoon min. 1 ofzo. Dus met de cop 1 crook doodrijden, met de firetruck 1 vuurtje doven.....enz. of moet je er min. tien hebben of zo? Heb het hier wel over gta3, dus niet vc
 
How to complete the game 100%:

-All normal missions
-Portland Bitch 'n Dog Food missions
-Telephone missions
-100 hidden packages
-100 taxi missions
-20 police missions in each area
-20 firetruck missions in each area
-Reach Paramedic Level 12 and save 100 people
-20 Unique Stunt Bonusses
-20 Rampages
-Portland Import/Export
-Shoreside Vale Import/Export
-Portland Gouvernement Cars (At the docks)
-4 Offroad Missions
-4 Toyz RC Car Missions
(-10 Securicars, Portland)
 
Bedankt dan moet ik dus nog wat rampages en die ene hidden package, en dan nog 8 securicars of zo. Heb gta vc gehaald, dus als je daar ook wat leuke links van weet naar guides ofzo, dan zijn die altijd welkom, nogmaals bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan