GTA Vice City Cheats Op 360

• Onderwerp starter Onderwerp starter G4M3R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Ik heb een Xbox 360 met GTA Vice City voor de xbox (de niet 360 dus), hoe gaat het met cheats dan want bijv de knopjes black en white zijn er niet meer, hoe moet ik de cheats dan toepassen?

Waar stonden de knopjes white en black voor op de xbox?

in halo bijv waren die voor flashlight and cloak (bij de covenant)

opgelost :D black is linker button (boven trigger) en white is rechter button, alleen de cheats werken niet altijd als ik ze toepas, soms doet ie niks, weet iemand hoe dat kan? ik type ze namelijk wel goed in.

In principe zijn de cheats ook op de 360 te gebruiken.
Werkt geen 1 cheat? Dan kan het misschien zo zijn dat de codes echt voor een normale xbox zijn en niet voor de 360. Ik durf er geen zinnig antwoord op te geven, sorry.

de wanted level cheat werkt bijv altijd, de guns cheat werkt na 18 keer invoeren ofzo dus het is vrij apart. Plus en dat valt mij wel op dat het spel lagged als ik bijv iemand aanrijd of met een motor vrij snel rij ligt dat aan het spel of wat want de 360 lijkt mij snel genoeg om zoiets aan te moeten kunnen.

De 360 moet het Xbox spel emuleren he. Het is totaal andere hardware.. en dat emuleren gaat ook niet altijd even vlekkeloos.. :)

dat is zo, inmiddels is de lag opgelost door het veranderen van tv instellingen, hij stond op standaard maar heb breedbeeld dus dat hielp en de cheats ik hoorde van een vriend dat op zijn ps2 ook niet altijd alle cheats gepakt werden dus ligt aan de game, iig thnx voor jullie hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan