Gta Vice City: Kan hem niet helemaal installeren :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo

Ik wou net Gta Vice City installeren, Maar dat lukte niet. Als ik de 2de cd tijdens de instalatie in de computer doe dan stopt hij ermee omdat ie niet de Vice City Station Radio niet kan instaleren ofzo :confused: tijden de instalatie hoefte die nog 3 blokjes ofzo en dan was die klaar maar hij gaat niet meer door met installeren. Hij heeft het vroeger altijd gedaan en nu niet meer:( Wie weet hoe ik dit toch kan oplossen?

Probeer dit eens kopieer de inhoud van beide cd-rom's naar 2 aparte mappen.(en probeer vandaar uit de installer de starten) Krijg je tijdens de kopieeractie een foutmelding dan is je cd beschadigt. Ik heb dat zelf ook voor gehad en heb het kunnen oplossen met badcd repair pro : http://solidlabs.com/dvd/badcdrepairpro/ brand de herstelde gegevens en probeer opnieuw te installeren. Je zal nog altijd wel de originele play disk moeten gebruiken om te kunnen spelen.

Vice City Station Radio is de radio die je kan selecteren als je in een auto rijd
Voor de installatie kan je aanvinken of je deze wilt instaleren (staat standaart aangevinkt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan