GTA: Vice City loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo

Ik heb gister GTA Vice City op mijn nieuwe Dell geinstalleerd (Hij is hartstikke origineel!) Maar hij loopt heel vaak vast tijdens een missie. Als ik bijvoorbeeld ergens scherpe bochten maak met een auto, dan loopt ie vaak vast, En blijft me beeld hangen. Is iets van mijn specificaties niet goed ofzo?

Systeemkast
Dell Dimension E520

Processor
Intel Core 2 Duo E4300 Processor [1,80 GHz, 800 MHz, 2 MB]

Geheugen
1024 MB [2 x 512] DDR2 Geheugen

Harddisk(s)
320 GB 8 MB DataBurst cache [7.200 rpm]

Videokaart(en)
256 MB ATI Radeon X1300 Pro PCI Express

Monitor(en)
Dell UltraSharp 1707FP [17 Inc]

Brander
CD + DVD

CD / DVD Drive(s)
16x DVD+/-RW-station

Speakers
Trust 4 Speakers + 1 Subwoofer

Geluidskaart
Sound Blaster X-FiTM Xtreme-geluidskaart [7.1 surround]

Muis
Zwarte Optische Dell Muis + Schuifwiel

Toetsenbord
Zwarte Dell toetsenbord

Scanner(s)
geen

Printer(s)
geen

Internetverbinding(en)
Casema Breedband

Besturingssysteem
Legitieme Windows XP Professional Nederlands

Als iemand hier iets op weet, Laat het me dan even weten.

Aan je specs. zal het niet liggen, die zijn dik in orde.
Probeer hem eens opnieuw te installeren, dit helpt soms nog weleens.

Aan je specs. zal het niet liggen, die zijn dik in orde.
Probeer hem eens opnieuw te installeren, dit helpt soms nog weleens.

Hoi

Ik heb hem nu van me pc via Configuratiescherm > Software, Erafgegooit, Maar alsnog kan ik hem gewoon door spelen :confused: Als ik bij software nu in de lijst kijk staat Vice City niet geinstalleerd, Maar als ik op me bureaublad kijk, En als ik hem dan aanklik het icoontje van Vice City, Dan start ie gewoon op en kan ik gewoon nog doorspelen :confused: Hoe krijg ik hem er echt 100% af?

ik had daar ook last van

weet je waar je op moet leten op de radio als die vast loopt eruit ! dan moed je even lopen. komt er loading in je beeld te stan en gebruik je chteats

Hoi, Ja ik gebruik best vaak cheats. Maar ik kan toch wel normaal cheaten of niet soms? :confused:

met de specs die hij heeft, mwa nee denk ik niet.

Ga naar:
C:\Program Files\Rockstar Games
en dan de map Vice City denk ik, ik heb vice city niet meer op men pc dus neem me niet kwalijk als ik foute map heb:rolleyes:

als het goed is staat daar ook wel ergens een uninstall.exe ofzo
die openen en uninstallen maar hea ;)

Wanneer je een spel wilt saven terwijl je cheats gebruikt hebt dan geeft GTA de melding dat je je game ook moet opslaan zonder cheats omdat dit problemen kan geven, dus cheats gebruiken kan voor problemen zorgen.

je moet vice city wissen hoe ver je ook bent dan overnieuw instaleren als dat nie werkt moet je een paar dingen instaleren :thumb:

je moet vice city wissen hoe ver je ook bent dan overnieuw instaleren als dat nie werkt moet je een paar dingen instaleren :thumb:
Om overnieuw te beginnen zal niet nodig zijn gezien het feit dat je de savegame(s) in Mijn Documenten even kunt back-uppen.

En Randy_50cent: Heb je mods geinstalleerd? Zo ja, zorg dat ze goed geinstalleerd zijn en er maar 1 tegelijk is geinstalleerd. Meerdere mods tegelijk hebben is wel mogelijk, maar dan moet je niet er niet 2 hebben die hetzelfde bestand in je VC map wijzigen. Ik hoop dat ik te volgen ben :p

Het spijt me echt zeer maar een mod op vice city zal het vastlopen niet verhelpen.
Je zal echt eens moeten herinstalleren. zoek de recentste mod en gebruik die.
(ik vraag me überhaupt af of er mods bestaan voor vice city) maar goed.

HET CHEATEN IN VICE CITY VORMT GEEN PROBLEEM BIJ HET OPSLAAN! wanneer jij gewoon normale codes gebruikt om bijvoorbeeld wat politie op afstand te houden of wat vette wapens op zak te hebben heeft dit voor 150% GEEN effect op het opslaan van je game.
Dit spel is expres gemaakt met codes voor mensen die graag lopen te dollen in een game.

Wanneer je door een scherpe bocht gaat en hij blijft vastlopen, kan je computer waarschijnlijk al die beweging niet aan. systeemeisen zijn dan wel goed, maar wij bepalen zelf niet wat een computer wel aan wil kunnen en wat niet.

Tip: ga voortaan wat rustiger door de bocht. scheelt je kosten van reparatie en hij loopt minder snel vast.

nou quote je de zin waarin ik zeg dat een mod het vastlopen niet verhelpt...
heb je nu meegemaakt dat het het vastlopen wel verhelpt of wat?
Je antwoord was ietsje onduidelijk...:confused:

whaha, kan gebeuren :p.

vergeet niet dat vergissen menselijk is. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan