gta vice city modden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkk666

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
135
heey ik krijg het modden een beetje onder de knie maar ik snap nog 1 ding niet van de mod installer, ik open de gta mod installer, dan selecteer ik waar ik gta vice city heb geplaatst , daaronder moet je selecteren in welke map je de mod hebt staan (program files ofzo) dat lukt ook, maar dan geef ie een fout aan dat ik iets niet goed heb gedaan want ik moet nog iets met dff doen?? geen idee want dff is maar ze geven als voorbeeld banshee.dff
bij sommige mods is het wel gelukt en gingen ze niet iets zeggen over dff.
dit is gelukt bij bikes
 
je mod moet ook banshee.dff heten als je een banshee wilt modden:thumb:
 
Er is geen banshee in GTA VC maar wel in GTA Sanandreas.


En je kan op het internet veel informatie vinden over modden, gewoon een beetje googlen.
 
modden

heey wufu als ik een auto mod van een site download dat krijg ik hem in van die boekjes(winrar) waar moet ik dan .dff achter zetten? achter die boekjes?
 
heey wufu als ik een auto mod van een site download dat krijg ik hem in van die boekjes(winrar) waar moet ik dan .dff achter zetten? achter die boekjes?

neej je moet ze uitpakken :thumb: en dan de gta mod installer de plek aangeven waar je ze hebt uitgepakt:thumb:
---edit--
meestal zit er al een .dff acheter die bestanden
 
Laatst bewerkt:
btw ik neem aan dat je de gta mod installer v.4.1 of hoger gebruikt want die is het makkelijkst;)
 
bedankt

heey bedankt man kweet nu hoe het moet , maar ik had ooit een keer een site bekeken waar je car mods kon downloaden, dan stonden er de automerken bij vb: toyota, ford enz .
maar ik kan die site niet meer vinden kben het vergeten:(
weet iemand misschien die site?
 
keej veel succes verder:thumb:
 
gta vice city

hallo
ik heb gta vice city geinstaleerd op mijn computer maar hij doet het niet bij de muis komt een cd te staan die rondraait en verder gebeurt er niks hoe kan dat?
en als ik op internet wil doet internet het niet??:confused:
 
hallo
ik heb gta vice city geinstaleerd op mijn computer maar hij doet het niet bij de muis komt een cd te staan die rondraait en verder gebeurt er niks hoe kan dat?
en als ik op internet wil doet internet het niet??:confused:

je kan zelf een nieuwe topic starten helpen meer mensen je:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan