Gta Vice City Savegame verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hey,

Wie weet er hoe je 1 gta vice city savegame kan wissen inplaats van alle savegames tegelijk? Als je namelijk in de ps2 naar browser>memorycard gaat, staat er maar 1 gta vice city savegame (alles in een zoals instellingen aantal savegames enz). Als je in gta vice city een game gaat loaden kan je er een stuk of 8 loaden. Wie weet hoe je 1 z'n save game verwijderd?

loaden.

Als het goed is,als je gaat loaden,moet het erbij staan,maar het kan ook zij,dat je als je save game doet dat je hem daar kunt verwijderen.

Nee er staat nergens bij dat je het kan verwijderen...

ik heb ook al geprobeerd om in het spel een savegame te verwijderen maar het lukt niet bij mij. op je memory card lukt het ook niet want bij vice city staan alle savegames op 1 blok
dat vind ik ook wel kl*te maar ja....

ja, je moet daarvoor in de memorykaart komen.
dat doe je door:

De ps2 op te starten ZONDER (!!!!!) CD erin!!

verder weet ik het niet. Ik zal nog even kijken, amar de ps2 is nu weg duss.
Dan moet je maar een beetje puzzelen

Het is mij 1x gelukt.

Laat me weten of t gelukt is

Hey,

Wie weet er hoe je 1 gta vice city savegame kan wissen inplaats van alle savegames tegelijk? Als je namelijk in de ps2 naar browser>memorycard gaat, staat er maar 1 gta vice city savegame (alles in een zoals instellingen aantal savegames enz). Als je in gta vice city een game gaat loaden kan je er een stuk of 8 loaden. Wie weet hoe je 1 z'n save game verwijderd?

Waarom zou je 1 save game willen verwijderen? (misschien cheats gebruikt)*
Wat je eventueel kan doen is over die laatste save een nieuwe save te plaatsen.
Als je in je browser instellingen van je ps2 de savegame van Vice City verwijderd ben je alles kwijt.

Suc6

*de cheatsopmerking is niet verwijtend bedoeld

ik weet wel wat

ik weet zeker hoe je het moet doen:ga iets saven op je save game wat je weg wil hebben en als ie aan het saven is trek je de memory card eruit en zul je zien datie weg is ik heb het namelijk ook gedaan.

succes.yuko:thumb:

ik weet zeker hoe je het moet doen:ga iets saven op je save game wat je weg wil hebben en als ie aan het saven is trek je de memory card eruit en zul je zien datie weg is ik heb het namelijk ook gedaan.

succes.yuko:thumb:
Met de kans, dat de rest van de data die op de memory kaart staat ook corrupt wordt.:confused:

als je het spel opstart en je klikt op load game staat erbij dat je hem kan verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan