Gta vice city vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik heb GTA Vice city.
Nou heb ik een aantal vraagjes:
1. Waar haal ik cheats weg voor dit spel??
2. Hoe kan ik het makelijkst zien welk huis te koop staat. Zodat ik niet overal hoef te zoeken. Ik heb nu een huis gekocht ($8000.-) beste grote villa met garage.
Weet je toevallig welk huis ik nu kan kopen??? ik heb $17000.=. 3. Kan ik ook een Missie overslaan??? Ik ben nu bij de missie (Letter A) dat ik met een bestuurbaar vliegtuigje bommen moet plaatsen. Ik krijg het maar niet voor elkaar om die bommen goed te plaatsen. 4. Kan ik ergens Saved games downloaden???

Jaja ik weet dat het heel wat vragen zijn maar weten jullie op deze of op een van deze vragen een oplossing??

Groetjes Vincent:thumb: :thumb: :thumb:

nog een vraagje

Bedankt excelsior!!:thumb:
Ik heb eigenlijk nog een vraagje::D
Hoe komt het dat ik bij de grafische instellingen van GTA vice city(gta 3 trouwens precies het zelfde) Niet de resolutie kan aanpassen?? Hij staat nu op 640x480x16
Ik Kan dat niet aanpassen want ik wil hem namelijk op 1024x768 hebben. Maar ik kan nix beginnen het is namelijk grijs!!! De andere grafische opties kan ik wel allemaal aanpassen. Hoe komt dit?? ligt het aan mn video kaart?? Ik heb een Nvidia GeForce 2.

Wie weet hoe ik het probleem kan verhelpen??

Groetjes vincent:thumb: :thumb:

Deze patch is ook goed??Deze

Die van jou is namelijk op een chinese site te downloaden hahaha:thumb: Bedankt voor de tip over de patch!! Wist namelijk niet dat hij bestond:rolleyes: :D

Groetjes vincent

wat die ultimate trainer? khad het ook maar gehoord van iemand :P handig !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan