GTA: Vice City

Status
Niet open voor verdere reacties.

c3826926

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2000
ik heb het spel gta vice city maar als ik bij voorbeeld over een brug ga moet ie laden en duurt 5 min bij mijn friend maar 1 sec hoe kan dit?

Zijn de specs van beide computers wel hetzelfde? Geef wat meer info over hoe en wat van je PC.

Groetjes,
Bennie

Misschien heeft die vriend een snellere processor of meer intern geheugen?

lijkt me vrij duidelijk. die pc van je vriend is een stuk sneller dan die van jou. of je grafische instellingen van jou spel is enorm hoog

Je kan bij options in het openingsscherm van GTA je grafische instellingen wijzigen. De beelden zullen van mindere kwaliteit worden maar het spel zal wel sneller laden en spelen.

Het zou inderdaad wel handig zijn als je even de specs van je computer geeft.. het lijkt mij dat die van je vriend gewoon stukken sneller is.

En trouwens, hij hoeft helemaal niet te laden als je over een brug of wat dan ook gaat? Je ziet soms alleen even 'Greetings from vice city' maar dat is binnen 1 seconde weer weg.

re snellere pc

nou heb geen idee wat er op zit maar zijn bijna zelfde die van mij nog geen maand oud die van hem 2 weken ofzo dus niet veel verschil zal er zijn want de eerste keer laden die bij mij ook in 1 sec en daarna niet meer

over greetings form vice city

over een brug rijden lijkt bij mij wel laden want dat duurt 5 min ongeveer wordt er gek van snap der niks vaan waarom

Re: over greetings form vice city

Geplaatst door c3826926
over een brug rijden lijkt bij mij wel laden want dat duurt 5 min ongeveer wordt er gek van snap der niks vaan waarom

-Wat voor processor heb je dan en hoeveel intern geheugen? Wat voor grafische kaart?

-Met een prog als Aida32 kun je precies achterhalen wat voor onderdelen er in je configuratie zitten.

-Instaleer ook eens de nieuwste drivers van je graficsche kaart.

-Heb je Kazaa aanstaan als je de game speelt?

Dan wordt het eiland waar je naartoe wilt geladen (duurt 1 seconden, weet niet of het laden is, lijkt er wel op), daarom zit er een kleine pauze tussen. Maar 5 minuten?

Klik eens met je rechtermuisknop op Deze Computer en dan eigenschappen. Rechtsonder in dat menuutje wat verschenen is staat dan wat voor computer je hebt.
(Dit geldt alleen voor Windows XP geloof ik)

Hoi;

Bedankt voor je reactie en de pc heeft een 2.8 ghz proc en een ati radeon 9500 videokaart met 128 mb.

De pc heeft 512 mb int geheugen.

Heb geen kazaa op de pc.

Dit moet toch goed zijn??????

Groetjes...........paul

Als dat niet goed zou zitten zou ik mijn computer opeten :D :thumb:

Kan het ook door spyware komen? Nee he?

neej daar kan et niet aan liggen dat is eergister ongeveer gescant
en duurt nog 5 min

Geplaatst door c3826926
Bedankt voor je reactie en de pc heeft een 2.8 ghz proc en een ati radeon 9500 videokaart met 128 mb.

De pc heeft 512 mb int geheugen.
dan zou hij toch echt vloeiend moeten draaien..

heb je een originele versie?

neej dat niet maar bij mijn buurjongen doet ie het in 1sec en die heeft et van mij over gebrand dus moet het bij mij ook goed doen

Geplaatst door c3826926
neej dat niet maar bij mijn buurjongen doet ie het in 1sec en die heeft et van mij over gebrand dus moet het bij mij ook goed doen
ja, als hji het van jou heeft is het idd vreemd.
heb je al gebrobeerd het spel opnieuw te installeren?

Geplaatst door c3826926

nee. maar dat komt dat je een gebrande versie heb dan duurt het wat langer.dat heb ik ook maar orgineel is die wel goed. maar hij blijf geen 5 min hangen dat is niet gezond.

Geplaatst door TonyMontana ede
nee. maar dat komt dat je een gebrande versie heb dan duurt het wat langer.dat heb ik ook maar orgineel is die wel goed. maar hij blijf geen 5 min hangen dat is niet gezond.

...

heb geprobeert met opnieuw instaleren maar helpt niet
en tony bij mijn buurjongen is die wel gewoon die heeft hem van mij over gebrand dus daar ligt het niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan