GTA: Vice City

Status
Niet open voor verdere reacties.
neej want bij mijn buurjongen werkt die perfect en die heeft em van mij over gebrand
en heb no cd-crack gedownload en dan moet die sneller zijn maar dat doet ie niet

illigaal.

Dat komt omdat hij illigaal is;) ik heb hetzelfde probleem met U.T2003 ik had de illigale, en daar was niet mee te werken, ik heb nu de orginele, en jah hoor hij werkt sneller dan ooit.

trouwens.

Trouwens met een 'No cd-key'word hij neit sneller, alleen dan is het zo dat hij hem zonder cd opstart;)

maar bij mijn buurjongen werkt de gebranden wel perfect dus dan moet het bij mij ook kunnen want hij heeft em van mij gebrandt

Geplaatst door c3826926
maar bij mijn buurjongen werkt de gebranden wel perfect dus dan moet het bij mij ook kunnen want hij heeft em van mij gebrandt

je moet niet een no-cd patch doen maar je moet de fixe.exe paken http://www.lol.com/ hier heb je er een

Laatst bewerkt door een moderator:
tony die link werkt niet als ik 1 van die mirror doe kan die et niet vinden

het werkt niet als ik fixed.exe heb gedownload en met cd erin em doe duurt het nog steeds een paar minuten met laden

Geplaatst door c3826926
het werkt niet als ik fixed.exe heb gedownload en met cd erin em doe duurt het nog steeds een paar minuten met laden

dan snap ik het ook niet mischien toch te snel gebrand want bij mij doet die het wel goed en is ook gebrand nou suc 6 ermee

Graag de link naar die cracksite even wissen, is niet toegestaan op Helpmij.nl.

Geplaatst door BrEeZeR
Graag de link naar die cracksite even wissen, is niet toegestaan op Helpmij.nl.

[Helpmijspellingscontrole]
Hij vraagt toch wat over het orginele spel. Deze heb ik ook, dus wat is het probleem.
[/Helpmijspellingscontrole]

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door TonyMontana ede

hij vraag toch wat de orginele spel heb die ook dus wat is de probleem

Het probleem is dat er illegale cracks op die site staan.. lees de huisregels maar even dan zul je begrijpen dat het niet toegestaan is ;).

Verder maar weer even ontopic.

tijdens de installatie de mogelijkheid radio vice city uitvinken !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan