GTA Vice City

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonjansen20

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hallo allemaal,

Is er iemand die mij een savegame kan bezorgen waarbij de missie Demolition Man al gespeeld is. Ik heb die missie inmiddels al zo'n vijftig keer gespeeld, maar het lukt mij maar niet. Ik word er helemaal gek van.

Alvast bedankt,

Simon

Demolition Man is de missie waarbij je met zo'n helikoptertje dynamiet moet plaatsen om een gebouw op te blazen.

irri

Ja inderdaad dat is een vervelende missie.
Maar ik kan je helaas niet helpen want ik heb GTA vice city op de PS2. En dan de save game toe sturen gaat eeb beetje moeilijk.

Inderdaad een moeilijke opdracht. Heb hem wel gehaald maar ben al bij veel missies verder. Had die missie eerst overgeslagen maar je moet hem uiteindelijk toch doen. Kan je dus niet helpen, maar waarschijnlijk ben je al geholpen door Dark Ice

Succes verder

Die missie overslaan heb ik idd ook gedaan, totdat ik niet anders meer kon. Maar Dark ice gaat me helpen. Bedankt hiervoor.

er is een manier om de missie wat makkelijker te maken .
aangezien de tijd pas gaat lopen als je de eerste bom op pikt doe je het volgende .
je leert eerst de besturing een beetje vervolgens ga je zonder bom het gebouw in en daar dood je alle mensen aanwezig met behulp van je rotor .
als ze allemaal dood zijn haal je de eerste bom op en start je missie .
op deze manier is het mij in 1 keer gelukt .

succes

heb ik ook gedaan maar ik krijg de 1e keer niet iedereen in dat gebouw dood dus is het maar na de 2e keer gelukt want ze hebben me opgeblazen

Geplaatst door sluysen
heb ik ook gedaan maar ik krijg de 1e keer niet iedereen in dat gebouw dood dus is het maar na de 2e keer gelukt want ze hebben me opgeblazen

dus je hebt de opdracht niet voltooid ???

gewoon rustig ieder1 killen dan pas de bommen plaatsen .
je hebt 7 minuten voor 4 bommen

hoezo zeg je dan dat hun jou hebben opgeblazen ???

want jij blaast het gebouw op :p

boeie trouwens als je het maar hebt gehaald ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan