Gta vice city

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo

Als ik gta vice city speel naar 3 minuten hangt hij steeds, en word dan op eens afgesloten, ik heb mijn computer al op virussen gescant hij vond geen virus, en als ik gta vice speel haapert ie ook erg., hoe los ik deze twee problemen op.

Os windows 2000
Amd athlon xp 1800+
256 MB DDR
Ati randeon 9000 pro 64 mb tv out 3D

Alvast bedankt.:thumb:

Laatst bewerkt:
Heeft ie het eerder al wel goed gedaan? Is het een legale versie?

misschien heeft het iets met spyware te maken (mijn medal of honor sloot af omdat er een spywere programme iets blokkerde)

Laatst bewerkt:
haperende vice city

Een haperend spel kan veroorzaakt worden door het virtuele geheugen dat te krap bemeten is of sterk gefragmenteerd is geraakt.

Indien je hardware aan de eisen van het spel voldoen dan is dat meestal de reden.

Je videokaart is niet 1 van de snelste en misschien dien je concessies te doen mbt de resolutie, kleurdiepte etc.

Ook kan het zijn dat je bv. AA en AF te hoog hebt staan zodat de GPU het niet meer bij kan benen.

Hier kun je de beste instellingen mbt. het virtuele geheugen vinden.

Zelf heb ik het virtuele geheugen ook nog eens op een andere partitie dan die van windows draaien.

Indien je dat doet dan krijg je tevens onmiddelijk een schone en niet gefragmenteerde swap file (= virtueel geheugen)

Het verschil zal je duidelijk merken.

Suc6

Heb gta vice gekocht, mijn computer is ruim genoeg en snel genoeg voor gta vice, heb een amd xp athlon 1800+ 1.54 GHZ, ati randeon 9000 pro 64mb ddr tv out 3D dus hier ligt het niet aan helaas.
:( :(

hardware en GTA VC

Ik beweer ook n iet dat je systeem te traag zou zijn voor GTA VC maar bepaalde instellingen in je windows configuratie kunnen wel voor dit soort problemen zorgen.

Lees even terug en ga eens stoeien met het virtueel geheugen.

Je zal zien dat dat echt wel verschil zal maken.

Suc6

Zelf heb ik het virtuele geheugen ook nog eens op een andere partitie dan die van windows draaien.

Dit wil ik graag eens proberen, maar ik durv niet nog eens een partitie te maken kon daarna windows niet meer starten.

Je systeem moet GTA VC makkelijk kunnen draaien. Ik zou het spel eens proberen te verwijderen en opnieuw installeren. Misschien dat er bij de installatie toch iets niet helemaal goed is gegaan. Ik had het laatst met GTA VC dat ie niet meer lekker liep nadat ik met Halo directX 9.0B had geïnstalleerd. Na opnieuw installeren van GTA VC loopt ie weer als een trein (de NS wordt er jaloers van).

Hey Tron.....

Wat betreft die virtuele geheugen??

Ik heb op mijn pc 768 MB aan RAM geheugen.
Hoeveel moet ik me begin en maximale grootte instellen?

Hij is nu ingesteld op 1040-1538 en dat is juist typerend voor 512 mb .

Ik hoor het van je

\het kan zijn dat je videokaart het niet aan kan. ikzelf heb GVC ook al een poos en hij heeft toen ook een poosje gelopen op een 64 mb videokaart (wel onboard) maar bij happerde hij ook heel erg en als je bijvoorbeeld tegen een brandweerkraan aan rijd dan is je hele beeld naar de piep.

Dus als je toevallig een extra kaart hebt liggen van 128 mb ofzo dzou ik deze op je pc installeren

in ieder geval veel succes!!!!

mzzl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan