gta vice city

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ovarmars

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Als ik vice city een tijdje aan het spelen ben slaat tie opeens vast, wat kan ik hieraan doen??
M'n videokaart is een geforce 5200 fx

!!

kdenki erggg weinig want ja..,,,, hehj e t al lang erop staan of eed ie 't vanaf 't begin zo ja probeer een nieuwe draiver

dj sj

Heb je al geprobeerd video-instellingen te wijzingen in het spel?

Wellicht kun je de resolutie lager zetten zodat je video-kaart de boel beter kan verwerken.

heb ik al gedaan, maar in het begin deed tie het wel, en ik heb de nieuwste driver al dacht ik.

Re: !!

Geplaatst door dj_sj
kdenki erggg weinig want ja..,,,, hehj e t al lang erop staan of eed ie 't vanaf 't begin zo ja probeer een nieuwe draiver

dj sj

Wil je op je spelling letten, want het is zo anders echt niet te lezen.

Geplaatst door Ovarmars
wat is de niewste direct x dan??

Nieuwste DirectX:
HIER te downloaden

Microsoft DirectX® 9.0b is de nieuwste versie van DirectX-technologie voor snelle prestaties bij spelletjes met DirectX-mogelijkheden en andere uitgebreide mediasoftware. Deze versie van DirectX kan alle eerder op de markt gebrachte versies van DirectX vervangen. Bezoek voor meer informatie de website http://microsoft.com/windows/directx.

Bron zie link hierboven :)

zrry

sorry mensen (vooral muurhond ) voor mun spelling

dj sj

!!

is die nieuwe direkt X altijd goed krijg je er met games geen problemen mee want ik speel veel games )vice city max payne 2 enz

greetzzz sj

Ja, werkt alleen maar in je voordeel, DirectX updaten :)

Het zal alleen maar problemen oplossen... Het is gewoon een nieuwe versie van de oudere Direct X'es.

Dubbele bevestiging Sjeetje :)

@ De vries: *steekt tong uit, was eerder* :p

thanks

thanks allemaal ik denk dat ik hier maar lid van blijf het is egt handig en leuk om mensen te helpen:D

dj sj

(muurhond thanks)

graag gedaan, nu nog even wachten op antwoord van Ovarmars :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan