GTA:Vice City

Status
Niet open voor verdere reacties.

I aM jEroEn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Ik wilde laatst Gta:V.C. weer is installeren,maar nu krijg ik iets van'Are you sure that you want to delete the game and all components?' bij de installatie,iemand een idee hoe ik dit vage probleem weg kan krijgen,want gta:V.C. staat er nouwlijks meer op:8-0:

Verwijder het eerst eens, zoals de installatie-wizard vraagt.
En installeer dan nog eens.

Waarschijnlijk staan er nog oude bestanden op je computer van een vorige installatie, die eerst verwijderd moeten worden voordat hij geïnstalleerd kan worden.

Ik heb Duizend keer op verwijderen gedrukt maar het blijft maar opnieuw komen,staat er dat die verwijderd is,druk ik weer op install,zelfde verhaal:confused: en ik heb nog gezocht naar gta files,niets gevonden:S

Dan staan er waarschijnlijk nog entries in het register.

Kijk eens:

- Start
- Uitvoeren
- Regedit [enter]
- Dan eerst een back-up maken van je register(belangrijk) door:
Register> registerbestand exporteren
- zet dit bestand in een map waar je makkelijk weer bij kan voor het geval dat je het register weer terug moet plaatsen bijv: c:\reg-backup\

- Vervolgens ga je zoeken naar entries/sleutels die te maken hebben met GTA
- Zoekopdrachten bijv: GTA / Vice City / Vice
- Verwijder deze entries en start de computer opnieuw op.
- Probeer dan GTA nog eens te installeren.

- Als je computer fouten geeft dat je register stuk is, kan je de back-up terug zetten en dan moet het weer werken.

thnx als ik zo dadelijk weer trug kom van school,want moest nu ff laat beginne,probeer ik het:)

Het werkt niet:(ik heb wel alla dingen van gta verwijderd,ook van installshield,en toen gerestard,en toch weer dat van alles verwijderen:mad:

Probeer CCleaner eens.
Hiermee schoon je de pc op van oude bestanden en register verwijzingen.
Misschien dat het na een schoonmaak lukt.

Bedankt ik zal het proberen:)ow ne hij staat ook bij software,je weet wel waar al die programma's staan enzo.

Kijk daar hebben we nou wat aan,voor het spel,en voor de computer!Wel 4 gyg van oude cookie's enzo opgeschoond:)

Vier Gig is niet te weinig zeg :D
Krijg je het spel nu wel geïnstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan