gta vice city

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkk666

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
135
heey alemaal, ik speel nu gta vice city , en ik wil graag mods erin.
ik heb als het goed is nu de skins ondekt maar ik wil het liefst mods van voertuigen , kan iemand helpen en vertellen waar ik die mods kan krijgen en hoe ik het moet instaleeren:thumb:
 
tutorial

heey ik krijg het een beetje onder de knie maar ik snap nog 1 ding niet, ik open de gta mod installer, dan selecteer ik waar ik gta vice city heb geplaatst , daaronder moet je selecteren in welke map je de mod hebt staan (program files ofzo) dat lukt ook, maar dan geef ie een fout aan dat ik iets niet goed heb gedaan want ik moet nog iets met dff doen?? geen idee want dff is maar ze geven als voorbeeld banshee.dff
 
Laatst bewerkt:
heey ik krijg het een beetje onder de knie maar ik snap nog 1 ding niet, ik open de gta mod installer, dan selecteer ik waar ik gta vice city heb geplaatst , daaronder moet je selecteren in welke map je de mod hebt staan (program files ofzo) dat lukt ook, maar dan geef ie een fout aan dat ik iets niet goed heb gedaan want ik moet nog iets met dff doen?? geen idee want dff is maar ze geven als voorbeeld banshee.dff

de vraag gaat
hier
verder:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan