Gta

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Enemico_

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2002
Berichten
285
Hoi, ik speel op dit moment GTA san andreas en nu zit er iets in m`n systeem dat ontzettend veel geheugen vreet en het soms net lijkt of alles in slow motion gaat.

Dat programma heer mediaserverservice. Kan ik dit uit de lijst met processen halen of heb ik dit programma nodig?

BVD Dion
 
processen8cj.jpg
 
Wat voor cpu heb je?
Wat voor videokaart?
enz.
 
Ik heb een:

pentium 4 3.0 ghz 2mb cache
geforce 6200SE 256 mb
1024mb intern
 
Vaag zou toch wel goed moeten draaien.

Maar aan dat mediaserverservice zou het niet liggen. Die 33 mb is niet echt veel in verhouding van je totaal. Vind je wel?
Wat voor geheugen is het? DDR 400 of iets dergelijks


Hier komt het standaard antwoordt weer:
Probeer ff de nieuwste drivers van je kaart, moederbord enz.
 
Geen idee welk DDR het is. Waar kan ik dat zien. Zal wel ff op nvidia kijken of ik de nieuwste al heb.
 
Het is dus geen trojaan ofzo dat mediaserver gedoe???

En zo vaak dat svchost ofzo is dat goed?
 
op je vraag van je later gestart topic zou ik dit zeggen,
het zijn inderdaad wel veel processen maar ik zie eigenlijk niet direct iets wat er niet mag staan, zorg er ook voor dat er niet teveel programma's met windows mee opstarten deze programma's zuipen maar geheugen en ze doen eigenlijk niks
dit doe je met start uitvoeren msconfig
 
Screens van msconfig (graag advies wat niet mee op móét starten).


msconfig13kz.jpg

msconfig21hy.jpg

msconfig36hi.jpg


Dat save kreeg je "gratis" bij Edonkey. Zou wel uitkunnen denk ik he?
 
Geplaatst door m@rio


Die was al een tijdje dicht ;)

Mmmm, niet erg opgelet, maar aangezien dit ewinig meer met een niet werkend spel te maken heeft, dacht ik dat het beter was om in de xp sectie te continueren :p
 
Klopt

Als je bv. p2p programma Bearshare hebt, ben je verplicht save (whenu) mee te installeren.
Verwijderen kan dan ook niet want dat moet je bearshare mee verwijderen.

Ik heb dat ook, maar mijn pc wordt er niet langzamer op.
Je kan atispyware programmaatje starten, dan registry mechanic, daarna schijfopruiming en dan schijf defragmenteren.

Als ie dan nog steeds traag is moet je de instellingen van je spel wat omlaag gooien.
 
Geplaatst door mukkel
Klopt

Als je bv. p2p programma Bearshare hebt, ben je verplicht save (whenu) mee te installeren.
Verwijderen kan dan ook niet want dat moet je bearshare mee verwijderen.

Ik heb dat ook, maar mijn pc wordt er niet langzamer op.
Je kan atispyware programmaatje starten, dan registry mechanic, daarna schijfopruiming en dan schijf defragmenteren.

Als ie dan nog steeds traag is moet je de instellingen van je spel wat omlaag gooien.

Dat spel moet wel draaien op m`n pc. Zal straks ook een opnieuw defragmenteren.
 
Het ruimt lekker op zo heb alleen twee dingen in m`n proceslijst staan die ik niet kan plaatsen. Misschien dat jullie het weten?

Het gaat om:

StarWindService.exe
MediaServerService.exe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan