GTA2 onder Windows XP!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verplaatst van software XP naar spel werkt niet
 
WERKT NIE!!!

Daar heb je zeker wel gelijk in... dah ***** spel werkt nog steeds niet...

Ik blijf wel gewoon Unreal Tournament spelen.. Ik heb nu ook een eigen clan dus is ook veel leuker... Als je ook goed kunt unrealen kun je misschien in mijn clan komen.. kijk maar eens op http://spree.to/ucclan..

:thumb:

Groet,

((uC))~Cypres$~
 
Ik zal eens kijken of ik unreal leuk vind ;)

Die patch werkt bij mij ook niet, ik ben ook nog aan het verder zoeken. Dus als ik wat gevonden heb dan hoor je het van me.
 
Ik heb gta 2 van kazaa gedownload, en daar zat gelijk een windows 2000 en xp crack bij...misschien moet je die eens proberen...
Bij mij doet hij het onder XP!

Succes
 
hehe..

Als je heel hard traint en alle default en custom assault levels kent kun je wel bij me in de clan, als je door de trial komt ( trial = oefen potje met clan, kijken of iemand goed genoeg is) :D

Success..
 
Probeer de kleurdiepte van de desktop is op 16bit te zetten en kijk of dat helpt...
Anders kun je de compitabilitiets modus is op windows 98 zetten om te kijken of het zo wel werkt.
 
16 - Bit

:D Haha, 16 bit.. en dan elke keer als ik wil spelen mijn eigenschappen aanpassen ? Kun je daar ook een programma voor maken ? ;)

:thumb:
 
Ik heb de crack ff op mn site gezet. Als het goed is moet ie met deze crack werken want bij mij lukt het ook...
Klik hier voor de crack (718 Kb)


MOD: Sorry geen cracks op helpmij....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: 16 - Bit

Geplaatst door boxtebv
:D Haha, 16 bit.. en dan elke keer als ik wil spelen mijn eigenschappen aanpassen ? Kun je daar ook een programma voor maken ? ;)

:thumb:

Eeh dan kan je zien of hij het dan wel doet.
En als dat dan dus werkt kom je al meer in de richting waar het aan ligt...
 
nie...

ja, dacht ik wel.. just testing ;)

Ik dacht dat je geen cracks mocht aanbieden..
 
nee idd, geen crack...was ik ff vergeten...
Ik heb al een mail ontvangen dus ik stuur die crack wel op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan