gta3 missie last request kan niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

giorgos

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
ik zit met een aardig groot probleem
ik kan gewoon de missie last requests doen (dat je met de boot naar het 2e eiland gaat)
maar zodra ik na het dialoogje de boot instap(dat gaat vanzelf) dan laat hij de 2 vrouwen achter op de steiger terwijl zij juist mee moeten naar staunton
hoe kan ik ervoor zorgen dat ze wel mee gaan?

maar het probleem is dat die akusa en die andere meid ook op die boot moten maar elke keer staan zij ergens op een plank aan de steiger en ik krijg ze meet geen enkele mogelijk heid op de boot (zelfs niet met cheats)

Hoi,

Hoe is het toch mogelijk dat zelfs in computergames vrouwen onhandelbaar zijn.:shocked::p

Heb je al geprobeerd om die vrouwen de boot op te drijven, en daarna pas op de boot te springen?

na die dialoog zit hij direct in de boot en staan die 2 dames op een stukje steiger en als ik uit de boot ga krijg ik na een poosje vanzelf mission failed
en ik kan gewoon niet op dat stukje komen waar ze staan want ze staan net onder de steiger (halverwege het water en de bovenkant van de steiger) als ik erheen zou springen zou ik in het water vallen

Ik denk dat het opnieuw word beginnen. Misschien komt het omdat je cheat? En als je opnieuw begint kan je heus wel een save op het internet vinden.;)

Of het ligt aan je trainer. Want dat vertelde je in een ander topic.

ik denk eigenlijk niet dat het daaraan ligt maar meer een soort glitch is ofzo
maar het is dan wel net jammer dat het bij de missie is dat je naar het andere eiland mag:(

als je bepaalde cheats activeerd laat gta je niet verder komen dan bepaalde missies. Dus als je een keer het spel hebt opgeslagen terwijl een bepaalde cheat aanstond heb je nu dus het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan