GTA4 kan niet spelen zonder in te loggen bij games voor windows live

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falkon

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2010
Berichten
28
Hallo,

Ik speel op het moment GTA 4 op de PC. Toen ik het spel net geïnstalleerd had (dat was vorige maand ergens) werkte alles prima. Nu lukt het mij niet meer om in te loggen in de game. Ik kan wel inloggen in het startscherm, maar zodra de game gestart is word er gevraagd nogmaals in te loggen. Dat lukt niet. Ik krijg dan telkens de melding dat de netwerk verbinding niet goed is, of dat het account niet bestaat(zie bijgevoegde afbeelding). Beide klopt niet want het netwerk is goed en met hetzelfde account kan ik ook bij de social club website inloggen.

Zelfs als ik de game offline zou willen spelen moet ik inloggen en kan dat dus ook niet. Naar mijn idee is er niets veranderd aan mijn PC, maar toch werkt het opeens niet meer.

Er zijn al vele forums waar deze vraag gesteld word, maar nergens word het antwoord gegeven. Als iemand dan het antwoord uiteindelijk gevonden heeft delen ze dat niet met de rest. Zo heb ik ook al geprobeerd de game te starten met uitgeschakelde firewall, maar ook dat werkt niet.

Kan iemand mij helpen=

Bas20140110_145647.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan