GTA4 PC versie)hoe camera te besturen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
speel nu sinds een paar dagen gta4 en t is een hele leuke game, ik erger me enkel aan 1 ding echt DOOOOOOD!!!!
en dat is die belachelijke camera voering die ze bedacht hebben voor dit deel 4. normaal bij gta3 en S.A. was de camera gewoon vast in of achter de wagen.
maar nu moet je de wagen besturen met de ene hand, via toetsenbord, en TEGELIJKERTIJD moet je dan met je andere hand, met de muis de camera steeds mee bewegen wanneer je een bocht maakt.

wat een waar-de-loos systeem!!! echt, welke mafkees heeft dat in godsnaam bedacht bij rockstar games!!!!!!
dat ze dit wilden toevoegen is nog daar aan toe, maar waarom tegelijk de vaste camera onmogelijk maken, laat de mensen zelf kiezen.
ok, na een aantal uurtjes rondrijden gaat t iets gemakkelijk, de eerste 1o minuten was ik blij wanneer ikde wagen af en toe uberhaupt in beeld had!

mijn vraag is dus, is er toch een setting/instelling ergens waarmee je wel die camera vast kan zetten. ik rij normaal altijd ,et dat ik vast achter de wagen hang met camera zeg maar. baal hier echt zo van, want goed rijden is er niet bij, je zit te sturen en tegelijkertijd met je muis te raggen om toch vooral maar een beetje je wagen in beeld te kunnen houden.

acht, zo goed als gta4 eruit ziet en speelt, zo ont-zet-tend debiel is die besturing van die camera!!!!
wat een mafkezen, die rockstar games!!!
heb er geen goed woord voor over,

leon

(ben ik blij dat ik m niet gekocht heb maar heb meegetrokken van mn nieuwsgroep!!!)

bedankt Ronnie1!

ken de site nog vaag van mn Gta 3 en sa tijd, en kon zelfs gelijk inloggen.
heb dus mn vraag/klacht ook daar even gedropt.

leon

Laat je ons de oplossing van je probleem nog even weten ?

zijn dat niet gwn de linker en rechter muisknop inhouden en dan met de muis bewegen??

heb nog geen antwoord daar gekregen maar zodra ik dat heb zal ik t even hier laten weten, want ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige ben die dit zo beleefd.

en Dejobse, denk dat je mn vraag niet goed gelezen of begrepen hebt, want ik weet hoe je de camera moet besturen, je hoeft nml geen knoppen ervoor te gebruiken, enkel de muis bewegen maakt al dat de camera beweegt.
mijn punt is, hoe ze erbij kwamen om dit zo te doen, en vooral, hoe zet ik dit systheem in godsnaam uit ?!?!?!?!?! wil dat mn camera gewoon vast achter mn wagen zit, zoals ik gta3 en SA.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan