GTA4 wordt niet herkend!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedlimit

Verenigingslid
Lid geworden
1 mrt 2004
Heb op de realeasedatum GTA4 gekregen dus wilde hem gelijk installeren.

Als ik disc 1 in de comp doe komt er GEEN autostart oid:confused:

Als ik rechtsklik op het DVD-rom station krijg ik de melding: "windows kan niet van deze schijf lezen"

Ik zie trouwens ook geen GTA icoontje bij de DVD-Rom als de schijf er in zit.

Heb al veel problemen gelezen aangaande GTA4 maar deze heb ik nog niet ergens gezien.

Iemand enig idee??

Nee, helaas niet, heb 'm al op een andere comp getest en daar wordt de disc wel 'gewoon' gelezen.

Dan is het denk ik je dvd speler die defect is. Check ook even de kabels van de speler naar het moederbord. Dat die losgeschoten is ofzo. Of leest de dvd meer dan GTA IV niet?

heb je wel een dual layer schijfstation? De meeste nieuwe hebben dat al wel.. Als je niets anders weet kan je altijd je schijfstation vervangen.. Kost je 30 euro ofzo;)

Anders sloop je het station gewoon uit die andere pc:)

Heb een paar dagen eerder Tomb Raider Underworld nog geinstalleerd, zo'n 8 Gb.

Dus ik denk dat mijn dvd-rom wel dual-layer aankan.

Zit nu zelf te denken aan emulatiesoftware die op de comp staat en/of heeft gestaan.
Daemon tools, Alchol 120% en Clone CD

Dank voor alle tips en het meedenken:thumb:

Alle emulatie software gedeinstalleerd en register opgeschoond in XPsp3, windows kan nog steeds niet van de schijf lezen:evil:

Heb nu in Vista sp1 (ik heb multiboot) het spel probleemloos kunnen installeren.

Iemand nog een idee waarom XP de schijf niet wil lezen?

Heb op een Engels forum gelezen dat pre-2007 drives niet door de beveiliging zouden kunnen 'lezen', die van mij zijn van 2005.:evil:

Iemand die hier meer van weet?

Vind 't zondegeld om een nieuwe drive te kopen als dat het probleem niet verhelpt:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan