GTAIII save/load game probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Ik heb GTAIII en nou heb ik het probleem dat ik wel een game kan opslaan maar als ik hem vervolgens later wil laden dan kom ik ineens weer uit op mijn desktop, terwijl het spel het wel normaal heeft gedaan. Een reïnstall helpt ook niet.

Een kennis heeft een soortgelijk probleem, deze kan geeneens een game opslaan, nu heb ik ergens gelezen dat er een update voor GTAIII is.

Wie helpt mij even uit de brand.

Ik ga het proberen, laat wel effe weten of het gelukt is.
Bedankt!

Als het nog niet gelukt mocht zijn heb ik ook een werkende fix voor je.

Greetz,

Rolf

Patch werkt waarschijnlijk niet. Er zijn niet goed werkende cracks (ik ga er even vanuit dat het een illegale versie is) in omloop waardoor het laden van saved games niet werkt.

Ik had het probleem ook.
Ik reinstallde de game, installeerde de patch, gooide er een crack op ( :eek: Kopieerd van vriend :eek: ) en toen deed tie het....
Ik hoop het beste.... :thumb:

Geplaatst door NLspecial
Patch werkt waarschijnlijk niet. Er zijn niet goed werkende cracks (ik ga er even vanuit dat het een illegale versie is) in omloop waardoor het laden van saved games niet werkt.

Zoals ik al zei, het spel heeft het gewoon gedaan bij mij, dus ook het saven en laden, of het hier gaat om een illegale versie doet even niet ter zaken.

Geplaatst door Caspar107

Zoals ik al zei, het spel heeft het gewoon gedaan bij mij, dus ook het saven en laden, of het hier gaat om een illegale versie doet even niet ter zaken.

hmm, das heel vreemd. Doet hij het intussen weer wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan