GTASA. Mensen doorzichtig AUB HELPMIJ !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RicoCaliente

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
Ik heb Gta san andreas geintstalleerd werkt perfect maar mijn models zijn doorzichtig soms en van kortbij zie ik 't hoofd niet enzo. ik heb de laatste drivers enzo gedown. vn me video kaart<,

Ik heb ati radeon 9200 serie's
amd sempron(tm)2400+ 1.67ghz 512MB..

Please iemand? Ps.laatse directx oo kgedownload. Needforspeedcarbon doet het geweldig..??:confused::confused::confused::confused:

Ik draai ook gta sa met een AMD Athlon 2800, 9600pro en 1gb geheugen. Bij mij is het het geval dat ik voorwerpen (gebouwen, auto`s, enz) gewoon in de achtergrond zie verschijnen. Wat dus ook bij jou het gevalt is alleen in ergere maten.

Wat ik dus denk dat het gevalt is is dat jou pc het gewoon niet aan kan. Vrij weining aan te doen dus...

Ik draai ook gta sa met een AMD Athlon 2800, 9600pro en 1gb geheugen. Bij mij is het het geval dat ik voorwerpen (gebouwen, auto`s, enz) gewoon in de achtergrond zie verschijnen. Wat dus ook bij jou het gevalt is alleen in ergere maten.

Wat ik dus denk dat het gevalt is is dat jou pc het gewoon niet aan kan. Vrij weining aan te doen dus...

nou ik denk dat t wat is met de texture ofzow want veel mensen hebben dit , en dan zegt iemand doe dit en dat en is het opgelost maar ze zeggen t niet via n forum maar door pm !!:S

En dan reageren ze nietmeer , lkkr

Dan is het een probleem omdat het dan waarschijnlijk een illegale versie is...?

Maar toch denk ik ook dat het met je systeem te maken heeft. Die is niet al te goed namelijk.

Dan is het een probleem omdat het dan waarschijnlijk een illegale versie is...?

Maar toch denk ik ook dat het met je systeem te maken heeft. Die is niet al te goed namelijk.

hmm vast niet omdat hij illegaal is
omdat die van mij ook illegaal is en hij het wel goed doet.
en was dit al zo of is dit net.

mmm...

heb je mischien aan het spel geknoeit dus mods patches enzevoort???:shocked:

@tomboeg,

welkom op Helpmij.:)

Topics uit 2007 zijn niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan