ik heb even rondgekeken voor je en heb t volgende gevonden. laat me eerst beginnen met te vertellen dat ik zelf nooit met "wolfenstein enemy territory" heb gemapt, zelfs heb ik t nooit gespeeld, (ondanks dat je t schijnbaar tegenwoordig gratis kunt downloaden). heb wel return to Castle Wolfenstein (RTCW) gespeeld, maar ook niet gemapt.
dat gezegt hebbende, neem aan dat je de Q3 Radiant gebruikt (filename editor;WolfET_Tool.exe) , want dat is de originele "wolfenstein enemy territory" editor. Q3 Radiant wordt voor verschillende games gebruikt, zoals ook QuakeIII:Arena en Jedi Knight2. dus kun je eenvoudig googelen voor tutorials, textures en tools. persoonlijk gebruik ik mapping forums voor mapping vragen als deze, ondanks dat dit ook een goed forum is hoor, begrijp me goed. en ondanks dat Activision, id Software, or Splash Damage. geen ondersteuning bieden aan de Q3 Radiant kun je je toch het beste tot dit mapping forum; ichten;
http://www.splashdamage.com/forums/
Modsonline (de link boven in een comment) is ook een goede site, (als het betreffende forum ook goed bezocht wordt, bezoek het zelf heel vaak).
Nu een echt antwoord op je vraag;
ik vond dit antwoord op een vraag van iemand hoe hij bestaande textures van W.E.T kon gebruiken, het betrof hier Gothic textures. en dit is het antwoord, (je kunt zo dus de texturen vinden;
Now add some textures:
Load up Textures. Click on the texture menu and drag down to select the gothic_wall texture directory.
Open Texture window. Press “T” to open the texture window. It should be full of wall textures.
That wall will do just fine. Then decide what wall surface you want to apply the texture to. Hold the left-CTRL and the left-SHIFT key down and then left click on a wall. The wall will turn red.
Pick a Texture, any Texture. in the 'texture view' window, left mouse click on any wall texture. A red border will now surround this texture. And presto, the wall becomes that texture too.
Repeat this step for all the walls that you want to apply textures to.
load up textures Click on the texture menu and drag down to select the gothic_wall texture directory.
mocht je zelf custom toegevoegde texturen willen gebruiken dan kan dat ook, er zijn vele sites voor gratis downloaden van texturen, een voorbeeldje;
http://www.cgtextures.com/
ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen, ben zelf co-admin van een mapping site, (sp-mods.com). maar helaas ondersteunen we nu niet meer Radiant, deden dit wel tot een jaar geleden voor Sof2 en Cod(2) mapping.
leon
(excuses voor de lange text)