gtr 2 fia gt racing game

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolfie1

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Berichten
43
hoi hoi hep een vraagje over dit spel,en de syteemeisen van spel en pc.
heb dit spel pas (1 dag nu),op einde van installeren van dit spel,werd gevraag video te confugireren,heb dit niet gedaan.
na een tijdje gespeeld hebben viel me op dat momenten het beeld beetje bevroor bijna zeg maar en begon het geluid anders te worden,maar dit herstelde wel weer.
nu met spelen vanmorge ,liep ie vast en waren de beelden heel langzaam en het geluid ook vertragend en heel raar.
dit zijn de eisen van het spel
minimum
microsoft windows 2000,xp home/pro
1,8 ghz intel pentium 4 or 100 % compatible
512 mb ram
1.7 gb freee hard disk space
directX 8.1 compatible graphics card 64 mb memory

recommended
,, ,,
3 ghz intel ,, ,,,
1.8 gb ram
1.7 gb free hardisk space
directX9.0c compatible graphics card with 256 mb memory
directX9.0c
directX9.0c compatible force feedback steering wheel.(heb loghitech stuurwieltje met pedalen,force feedback was niet ingeschakeld)

dit zijn de gegevens van mijn pc;
[img=http://img150.imageshack.us/img150/1741/systeemplaatjeyg5.png]
Shot at 1969-12-31
[img=http://img516.imageshack.us/img516/4684/dxdiagvideozw7.png]
Shot at 1969-12-31

kom ik nu te ergens te kort of moet dit pc het wel kunnen hebben?:eek:
en als ik goed herriner moet ik de dac-type dubbel berekenen toch?128 mb wordt toch 256 mb?
 
Laatst bewerkt:
je hebt verkeerde links gezet naar je specs (imageshack), je had ze even moeten testen zelf dan had je dit gezien. weet dus niet wat je specs zijn, en kan dus je vraag niet beantwoorden.

leon
 
hoi hoi leon dankje in ieder geval voor aangeven zal daar op letten :thumb:
ps is al opgelost,had verder alle eissen voor het spel ,maar dit spel had 64 mb grafische kaart nodig,en ik heb 32 ,denk daar defout in zit.
:eek: eh is dat duur zohn grafische kaart van 64 mb?
 
nou, het hangt een beetje van je computer af, of die oud is of erg nieuw. het heeft met het Slot te maken, de ' stekker' waarin je je kaart steekt in het moederbord. een tijd terug heeft de computer industrie voor een nieuw type slot gekozen en daardoor zijn alle video kaarten die nog steeds in de winkel liggen met dat oude slot een heel stuk in prijs verlaagd. je kan nu dus hele toffe kaarten kopen voor een prikkie vergeleken met hun originele prijs.


leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan