GTX 560 TI zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hauub

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwere videokaart gekregen de Gigabyte GTX 560 TI. Zodra ik deze aansluit op mijn computer start me computer door tot aan het windows 7 logo waarna hij zwart beeld geeft. Hiervoor had ik een Asus 8800 GT welke het altijd prima deed. Ik heb al al mijn drivers in safe mode verwijderd, daarna opnieuw de laatste drivers geinstalleerd in windows zelf (geen safe mode, want op een of andere manier kan ik zonder enige driver wel in windows komen en update hij automatisch 'standaard vga-grafische adapter'). Ik zit momenteel met deze videokaart wel in windows maar op een lage resolutie zonder drivers.

Kan iemand mij helpen??

PSU Seasonic S12 520W
Windows 7 64bit

Mvg

Op de Gigabyte website staat een minimum power supply recomendation van 500W, met de 520W zit je dus heeeel krapjes, aangezien je GPU niet de enigste energie gebruiker is is er een grote kans dat je PSU vervangen moet worden

De PSU is het probleem niet die is een paar maanden oud en heeft t een lange tijd gedaan ook met deze grafische kaart! En heb op internet ook van meerdere mensen gezien dat dit een uitstekende voeding was voor deze GPU, ik denk zelf dat het een software probleem is eigenlijk...

Hoi,

Dan klopt je eerste vraag niet helemaal want daar meld je niet dat hij het met de 560ti wel gedaan heeft;) de 560 is dit een nieuwe kaart? lijkt erop of de kaart niet in orde is geen kuren vertoond voor dat hij het niet meer deed?

jaa de gpu heeft t altijd gedaan, toen ging ik weer een tijdje met me oude om wat dingen te testen, en nu wil ik terug naar deze! Hij heeft voordat ik m eruit haalde wel wat een aantal keer een bsod gegeven, maar dit was verholpen na het vervangen van de fan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan