nicksanten
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2009
Beste helpers,
2 weken geleden heb ik een gloednieuwe MSI N275GTX Twin Frozr OC gekocht. Gelijk alles drivers geïnstalleerd, en alles liep als een zonnetje.
Tot vandaag: ik wou me computer afsluiten, omdat me internet er weer is uitlag
...Alles bleef maar draaien terwijl ik gewoon een zwart beeld had. Toen heb ik maar 4 sec. op de uit knop gedrukt. Toen ik hem weer aan wou zetten, ging alles gewoon draaien, me videokaart heel hard zoals altijd, maar dat harde draaien bleef, wat normaal naar een sec. of 10 weer ophield. Ik kreeg geen beeld, en heb hem maar weer uitgezet, toen weer aangezet, en weer geen beeld.
Ik heb alles gecontroleerd maar niks kunnen ontdekken. Omdat ik geen beeld kreeg dacht ik gelijk aan me videokaart. Ik heb deze dan nu ook omgewisseld met de videokaart van me broertje, namelijk de ati sapphire 4850. Nu krijg ik wel gewoon beeld. En me internet doet het weer
..
Maar weet iemand of er iets mis is met mijn videokaart, want naar mijn weten ligt het dus wel aan de videokaart.
Alvast bedankt voor al jullie hulp. Want ik zit nu best in de stress.
Nick
2 weken geleden heb ik een gloednieuwe MSI N275GTX Twin Frozr OC gekocht. Gelijk alles drivers geïnstalleerd, en alles liep als een zonnetje.
Tot vandaag: ik wou me computer afsluiten, omdat me internet er weer is uitlag

Ik heb alles gecontroleerd maar niks kunnen ontdekken. Omdat ik geen beeld kreeg dacht ik gelijk aan me videokaart. Ik heb deze dan nu ook omgewisseld met de videokaart van me broertje, namelijk de ati sapphire 4850. Nu krijg ik wel gewoon beeld. En me internet doet het weer

Maar weet iemand of er iets mis is met mijn videokaart, want naar mijn weten ligt het dus wel aan de videokaart.
Alvast bedankt voor al jullie hulp. Want ik zit nu best in de stress.
Nick