GTX275 kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicksanten

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Beste helpers,

2 weken geleden heb ik een gloednieuwe MSI N275GTX Twin Frozr OC gekocht. Gelijk alles drivers geïnstalleerd, en alles liep als een zonnetje.

Tot vandaag: ik wou me computer afsluiten, omdat me internet er weer is uitlag:(...Alles bleef maar draaien terwijl ik gewoon een zwart beeld had. Toen heb ik maar 4 sec. op de uit knop gedrukt. Toen ik hem weer aan wou zetten, ging alles gewoon draaien, me videokaart heel hard zoals altijd, maar dat harde draaien bleef, wat normaal naar een sec. of 10 weer ophield. Ik kreeg geen beeld, en heb hem maar weer uitgezet, toen weer aangezet, en weer geen beeld.

Ik heb alles gecontroleerd maar niks kunnen ontdekken. Omdat ik geen beeld kreeg dacht ik gelijk aan me videokaart. Ik heb deze dan nu ook omgewisseld met de videokaart van me broertje, namelijk de ati sapphire 4850. Nu krijg ik wel gewoon beeld. En me internet doet het weer:)..

Maar weet iemand of er iets mis is met mijn videokaart, want naar mijn weten ligt het dus wel aan de videokaart.

Alvast bedankt voor al jullie hulp. Want ik zit nu best in de stress.

Nick

probeer jou kaart eens in de pc van je broertje..

als die het dan ook niet doet is die hoogstwaarschijnlijk stuk... tenzij de voeding van je broertje dermate slecht is dat hij een 275 niet aan kan..

me kaart is te groot en zijn voeding te slecht:(.... dus dat kan ik helaas niet uit proberen.

Kabeltje misschien een beetje los.
Of overhit en nu weer afgekoeld. (1e lijkt me logischer)

Nee heb echt alles goed gecontroleerd, de fans gingen overigens ook gewoon draaien. En dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien er een hele goede koeler opzit, hij veel ruimte heeft, en de airflow in mij kast optimaal is. Maar moet ik nog een mailtje sturen ofzo over dit probleem of gewoon laten?

Gek is het sowieso wel.
Ik zou wat zware testen doen voor de zekerheid. Mail sturen is zinloos, lijkt me.

3d mark maar effe gedaan, en niks raars ondervonden. Ga zo wel effe gamen en kijken wat daar uit komt;)..

Heb trouwens effe die 3d mark score, zou jij willen kijken of hij een beetje goed is?:o heb er namelijk geen verstand van.

4a3bd2d0cecb7-3d_mark.jpg

of

http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a3bd2d1059f6/4a3bd2d0cecb7-3d_mark.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan