Guild wars 3D error

Status
Niet open voor verdere reacties.

error 69

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
haj ik speel guildwars maar keb mn pc een keertje geformateerd maar guild wars wild niet meer opstarten er komd error met een url link in er staat dit >
3D Initialization Error
Guild Wars was unable to initialize 3D output for your system.

Please verify that you have installed DirectX 8 and an updated video driver, and that your system meets the following minimum specifications:

Windows® XP/2000/ME/98
Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent
256 MB RAM
CD-ROM Drive
2 GB Available HDD Space
ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM
16-bit Sound Card
Internet connection
Keyboard and mouse
The latest version of DirectX can be found at www.microsoft.com/directx.
:s ik weet niet wat ik moet doen :s ik hoop dat jullie me kunnen helpen :(

Heb je de drivers van je videokaart geinstalleerd en is DirectX up-to-date?

Ga eens naar apparaatbeheer en kijk of je daar gele uitroeptekens of vraagtekens ziet staan

uuumh als ik hem open doet komd er bij overige aparaten een vraagteken ja ( een gele )

P.S: bedankt voor de snelle reacties :o :eek::thumb:

Ok, dan gaan we verder, we hebben nu wat meer info nodig.

Wanneer je een zgn. merk-pc hebt, zoals b.v. Dell, Compaq, Packard Bell, HP, Medion e.d., geef dan juiste naam en type van de PC.

Wanneer je een zgn. samengestelde PC hebt, geef dan naam en type van je moederbord. Dat kun je vinden met het gratis programma PC Wizard: http://www.cpuid.com/pcwizard.php
Downloaden, installeren en draaien, dan zie je precies wat er allemaal in je PC zit en nog veel meer.

Tenslotte nog de vraag of je een onboard videochip hebt, of een aparte videokaart en zo ja, welke. Ook die info kun je vinden met PC Wizard

Weet je zeker dat dat nummer klopt?? Kan geen iStart 700 vinden??

Staat er nergens ook een serienummer of zo, ook iStart 7000 kan ik niet vinden bij Packard Bell

Ok.

Wanneer je draait onder Windows XP, download en installeer deze drivers

Wanneer je draait onder Vista dan deze

Graag gedaan en veel plezier weer met je PC:thumb:
Zet de vraag rechtsonder, wanneer je dat nog niet gedaan hebt, even op Opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan