Guild wars2 en Wow crashen andere spellen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

clynical

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2012
Berichten
1
Ik zit al een tijdje met een probleem.
Ik heb nl een tijd geleden gw2 aangeschaft, maar ik heb er nog niet van kunnen genieten omdat ik tijdens het spelen crash.
Mijn beelscherm wordt zwart en ik moet op de knop van de pc drukken om mijn pc uit te zetten en vervolgens weer drukken om hem aan te zetten.
Ik heb dit probleem alleen met gw2 en (een tijd geleden met) Wow. Bf3 en swtor werken prima.

Mijn systeem:
windows vista 32 bit (voorheen windows 7 64 bit)
intel i7 860
Nvidia GTX 295
6gb ram
Moederbord is Asrock p55m Pro

Wat ik al heb geprobeerd:
- er is geen sprake van overhitting gecheckt in bios na crahsen en addons geinstalleerd dat de temperaturen laat zien
- Grafische kaart drivers geupdate een stuk of 6 keer, ook verschillende geprobeerd waaronder oudere versies beta versies en de nieuwste versie
- 4 uur lang met een nvidia support center medewerker gechat die heeft me een aantal tests laten uitvoeren memtest etc alles bleek goed
- windows opnieuw geinstalleerd (hierdoor heb ik nu weer vista 32bit)
- pc naar een pc winkel gebracht om te checken of er hardware problemen waren en die waren er volgens hem in eerste instantie niet, daarna heb ik maar mijn pc laten fragmenteren
- game heb ik proberen te draaien op low settings met v-sync zonder v-sync
- in Nvidia controlcenter aantal dingen aan of uit gezet zoals multi gpu aan uit. phsyxs aan uit.
- ik krijg afentoe een foutmelding van windows dat mijn nvidia driver problemen veroorzaakt
- in windows 7 kreeg een melding dat windown verkenner was gecrasht na de crash
- Whocrashed gaf aan dat een bestand genaamd nvlddmkm.sys crasht
- Uiteraard uren mijn probleem gegoogled veel mensen met hetzelfde probleem maar geen echte oplossingen

Ik heb ook nog gebeld met het bedrijf dat mijn pc heeft "gerepareerd" en toen zei hij over de telefoon dat mijn moederbord wel eens stuk kon zijn. Dit terwijl hij, toen ik mijn pc afhaalde zei dat mijn hardware in orde was.
Nu wil ik niet zomaar een nieuw moederbord kopen waarna mijn pc nogsteeds crasht tijdens het spelen van GW2.

Ik heb al op vele plekken hulp gevraagd zonder resultaten. Ik heb professionele hulp gevraagd waardoor ik 65€ door kwijt ben maar nog steeds niks heb opgelost. Ik ben nogal gefrusteerd dat ik niet met mijn vrienden gw2 kan spelen.
Ik hoop dat iemand hier tijd heeft om te kijken wat mijn probleem is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan