guildwars werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
4
Hallo,

Ik speel Guildwars, prachtig spel maar regelmatig sluit spel zichzelf af of crasht de pc. Om de beurt krijg ik dan van Microsoft of Arenanet een mededeling dat er iets is. Ik heb een Radeon 9100 IGP, die zou op zich moeten werken. Heb nieuwe drivers gedownload, werkt ook niet echt. Soms kan ik een uur spelen, soms crasht de pc 5x in 10 minuten. Iemand een idee?

Thx
 
Alexio zei:
Hallo,

Ik speel Guildwars, prachtig spel maar regelmatig sluit spel zichzelf af of crasht de pc. Om de beurt krijg ik dan van Microsoft of Arenanet een mededeling dat er iets is. Ik heb een Radeon 9100 IGP, die zou op zich moeten werken. Heb nieuwe drivers gedownload, werkt ook niet echt. Soms kan ik een uur spelen, soms crasht de pc 5x in 10 minuten. Iemand een idee?

Thx

wat geeft hij aan dan in die fout die je krijgt
 
marcelklip zei:
wat geeft hij aan dan in die fout die je krijgt

Ik heb net een crash gehad, nogal wat mededelingen:

"De fout is veroorzaakt door een probleem in het RAM (random access memory): Windows-programma uitvoeren
Hartelijk dank voor het verzenden van een foutenrapport.

Omschrijving van het probleem

De fout is veroorzaakt door een probleem in het RAM (random access memory) van de computer. Microsoft kan niet vaststellen of het probleem door een hardware- of softwareprobleem wordt veroorzaakt, hoewel dit type probleem meestal door hardware wordt veroorzaakt.

Aanbeveling

Microsoft raadt u aan het programma voor diagnostische geheugentests van Windows te downloaden en op de computer uit te voeren om erachter te komen of dit een hardware- of softwareprobleem is. Op de meeste computers duurt het downloaden van de diagnostische test, het lezen van de documentatie en het uitvoeren van de test minder dan 30 minuten.

Ga naar het programma voor diagnostische geheugentests van Windows


--------------------------------------------------------------------------------


Microsoft is geïnteresseerd in uw mening met betrekking tot Windows Foutenrapportage, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen. Wij stellen het op prijs als u de volgende anonieme enquête invult. Dit neemt enkele minuten in beslag.

Enquête invullen


U kunt dit foutenrapport controleren door te klikken op de koppeling Het foutenrapport nagaan. Als u op de koppeling klikt, ontvangt u kennisgevingen van oplossingen voor dit probleem zodra deze beschikbaar zijn.

Het foutenrapport nagaan



© 2006 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Gebruiksvoorwaarden | Toegankelijkheid (Engelstalig) | Privacyverklaring"

Ook het volgende:

het systeem is hersteld van een ernstige fout. Handtekening fout:

BCcode: 1000007e
BCP1: c000001D
BCP2: 814E83D8
BCP3: F79C2B64
BCP4: F79C2860
OSVER: 5_1_2600
SP: 2_0
product 768_1
 
Nielsvds zei:
Ik raad je toch aan om je geheugen eens te testen met memtest.


Heb ik gedaan. 10-tallen errors! Dus.....vervangen maar geheugen he.
 
Dat was ik nog vergeten te zeggen moest je meerder geheugenlatjes in je pc hebben steken kan je telkens met 1 latje proberen. Graag gedaan hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan