Guitar Hero 5 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spierincx

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Guitar Hero 5 heeft mijn interesse gewekt. Echter ik had een paar vraagjes: Kun je Guitar Hero 5 alleen maar spelen met de gitaar (en drums etc.) of kun je het ook spelen met een normale controller (in mijn geval een XBOX360-controller). En mijn tweede vraag is of het zingen met de mic een verplicht onderdeel is van het spel.

Nee, de mic is niet verplicht, je kan zelfs met het toetsenbord het spel spelen. (ik heb guitar hero 3 en 4, en die draaien allebei met het Guitar Hero 4 gitaar). Als je een xbox gitaar wilt gebruiken, zul je een speciaal kabeltje moeten kopen, die ervoor zorgt dat je op de pc kan gamen met een xbox controller. Ik ken iemand die heeft het voor de Xbox, en die zegt dat je WEL met een xbox controller zou kunnen gamen op de PC, maar hij weet niet hoe.

Ik hoop dat ik je geholpen heb,

Elandlord

Laatst bewerkt:
Excuses, ik ben denk ik niet helemaal duidelijk geweest;

Ik wil Guitar Hero 5 dus misschien kopen voor de XBOX360. Dus dan wordt de vraag: Heb ik per sé een XBOX360-gitaar (of drums) nodig om GH5 op de XBOX360 te kunnen spelen, of kan het ook met een gewone controller?

Het zou in theorie moeten kunnen, maar ik vrees dat je de hele ervaring van Guitar Hero mist (en dat het niet te spelen is) als je een controller ipv een gitaar gebruikt.

Als je het spel wil spelen raad ik je toch echt een gitaar aan...

Het moet kunnen, ik ga nog wel even kijken. Volgens mij is er wel genoeg informatie te vinden op google... dus dat kun je ook proberen.

Het moet kunnen, ik ga nog wel even kijken. Volgens mij is er wel genoeg informatie te vinden op google... dus dat kun je ook proberen.

Ik heb heel Google al afgestruind en normaliter vind ik zo wat ik wil vinden, maar het antwoord op deze vraag kon ik niet vinden.

Ok, ik ga nog wel even kijken voor de zekerheid....

Ik WEET dat het kan, maar weet niet hoe. Ik heb het al eens geprobeerd, maar het werkte niet..

En voor het echte guitar hero gevoel, vind ik ook dat je de gitaar moet kopen ;)

Is het zo ingewikkeld dan?
Kun je niet gewoon de Triggers en Buttons gebruiken zoals bij bijvoorbeeld Guitar Hero 3?

Ik heb op de pc tijden lang met het toetsenbord gespeeld, en dat ging ook goed (nummers op 100% enzo geen problemen) maar ik weet niet hoe het op de xbox gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan