Guitar Hero Best wel erge lag

Status
Niet open voor verdere reacties.

PunksNotDead

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2008
Berichten
26
Hallo iedereen, ik had een vraagje over de game Guitar Hero III.
Ik heb deze game eergisteren gekocht, en daarna natuurlijk gelijk geïnstalleerd :p
Ik begon te spelen, op career mode, en toen ik met het eerste nummer bezig was kreeg ik opeens een hele vervelende lag..
Het is nogal lastig uit te leggen, dus ik gebruik gewoon even de tekst van een nummer, dat is wat duidelijker.
Je zit in 'Welcome To The Jungle, en je bent bij het stukje Welcome to the jungle, we've got fun and games'.
Dan kom je bij dat stuk aan, en dan blijft je baan vasthangen, en je hoort 'Wel.. Wel.. Wel.. Wel..' hij blijft zegmaar vasthangen bij het woord welcome, en en dat dan iets van 4 -5 seconden lang, en dan schiet hij in 1x helemaal door, de baan schiet supersnel voorbij, en het liedje gaat verder waar hij eigenlijk gebleven was, dus dan krijg je bijvoorbeeld Wel.. (5 seconden lang).. and games..
Weet iemand wat ik aan deze lag zou kunnen doen? Ik heb de game al gereïnstalled, en ook heb ik C al geformatteerd, dat moest toch nog gebeuren, maar ik blijf hem houden. Heb ook de nieuwste videocard drivers al. Ik heb op www.canirunit.com de test gedaan, en daar stond dat ik de minimum niet haalde door mijn CPU, dus was niet goed genoeg. Zou het daardoor komen?

Alvast bedankt.
Mvg, Raisand
 
en daar stond dat ik de minimum niet haalde door mijn CPU, dus was niet goed genoeg. Zou het daardoor komen?

Daar komt het door ;). Guitar Hero III werkt met meerdere camera shots. Toevallig wisselt de camera net van positie als het refrein begint en hij zou moeten laden. Vervolgens na het laden schiet hij meteen door.

Oplossing? Snellere pc of nieuwe processor ;).

Groeten :)
 
Okee, en dan had ik nog een vraag, want ik had ook al een idee dat het daardoor zou komen. Met patch v1.3 heb je First Row Camera, je blijft dan alleen op je eigen gitarist ingezoomed, en krijgt geen verschillende shots. Dat ziet er natuurlijk wel saai uit, maar zou het tijdelijk wel die lag wegnemen denkt u?

Mvg, Raisand
 
Ik denk het wel ja, want het lijkt mij alleen te komen door het verwisselen van de shots. Het proberen waard :thumb:.

Groeten :)
 
Sorry dat het zo lang duurde voor ik antwoordde, ik was vandaag weg.
Ik heb het net geprobeerd, en het helpt een klein beetje.
Ik krijg de lag nu wel minder, alleen hij is er nogsteeds, ookal is het hele nummer nu in 1 camera shot..
Toch gewoon té slechte cpu dan? :(
 
Maakt niet uit hoor ;).
Maar ik ben bang dat het dan toch niet genoeg heeft geholpen heeft :(. De processor kan het spel helaas niet aan.

Groeten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan