guitar hero gitaar dubbel aanslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
132
hallo allemaal ik heb guitar hero: metallica op de xbox
maar nu na een tijdje slaat hij noten dubbel aan. ook als ik in het menu zit slaat hij er steeds een over. het kan zijn dat het komt doordat hij terug slaat of iets. weet iemand een oplossing het liefst zonder hem los te halen want hij is net nieuw.

alvast bedank
wouter
 
Doet hij het nu telkens (dus zodra je het spel opstart)?
Doet hij dit als je gitaar als controller gebruikt?

Als op beide vragen Ja het antwoord is, dan is heel waarschijnlijk je Guitar defect.

Het kan ook zijn dat je iets minder fanatiek de knoppen moet beroeren omdat hij vrij gevoelig is. :confused:

Hoe dan ook, als ik jou was zou ik echt proberen of dit probleem zich op andere 360 consoles zich voordoet (ga even naar een vriend toe met het spel), als het ook daar gebeurt ga dan terug naar de winkel en vertel wat er aan de hand is.
 
hij doet het niet altijd maar het licht er net aan hoe je de strumbar in drukt. dus ik denk dat het aan de gitaar licht
 
Het ligt inderdaad aan de strumbar, die is vrij gevoelig (trouwens met alle instrumenten is dit het geval). Ik sla met gemak 2 of 3 velden over als ik de strumbar gebruik, zo lomp ben ik. Je moet deze echt heel licht aanraken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan