Guitar Hero: World Tour, Cymbals..

• Onderwerp starter Onderwerp starter JoUcO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JoUcO

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Hallo;), ik heb sinds een week GH:WT + Gitaar + Drumkit..
Nou heb ik een probleem met de drumkit namelijk, de rechter Cymbal (De gele) zitten scheuren in aan de onderkant.. en ik denk dat het komt omdat ik er te hard op sla xD
Maar nu wou ik vragen of je die Cymbals ook kan vervangen door de Cymbals van een electrisch drumstel..
Als iemand meer hierover weet zou ik het graag willen horen.. :)

Alvast bedankt:D
Greetz, JoUcO.

Laatst bewerkt:
Als je er nu al scheuren in hebt zitten dan zou ik er lekker mee terug naar de winkel gaan.

en dan zeggen ze ja heb je er zo hard op geslagen dan.. dat moet je ook niet doen! ik denk dat ze dat dan gaan zeggen.. of heb ik recht op garantie?
gekocht @ bartsmit ze zijden 14 dagen garantie heb nog 7.. dus kan kijken?

Ik zou er zeker mee terug gaan. Dat apparaat is toch om op te slaan, lijkt me niet de bedoeling dat hij nu al kapot is! 14 dagen garantie lijkt me een beetje weinig op elektronica.

idd.. Maar alsnog is het mogelijk om de cymbals van een elect. drumstel erop te zetten..?
oja en 2 jaar garantie bij de fabrikant btw.. vergeten om erbij te vermelden..

Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet of dat kan maar waarom zou je dat willen als je ook gewoon recht heb op een nieuwe;)

Omdat die toch weer kapot gaan xD
Iedereen heeft er last van... En ik heb gezien bij sommige filmpjes en afb etc. Dat ze daar andere cymbals op hebben zitten.
Het zou op een of andere manier toch wel mogelijk zijn want in die cymbals zitten Drukgevoelige Sensoren netzoals in een cymbal/drumpad van een elect. drumstel.

Laatst bewerkt:
Inderdaad zoiets bedoel ik..
Maar dat gaat al weer 2 x €35,19 Kosten.. + Shipping want ben bang dat je die hier in NL Niet kan krijgen..
En ik heb de nintendo wii dus gaat niet lukken want er staat For ps3 + xbox360

Laatst bewerkt:
Ik denk dat et er wel op past..
De aansluiting weet ik niet?
maar laten we het hierbij houden ik ga wel ff bij de bartsmit klagen :P :thumb:
Toch bedankt voor je hulp!
Greetz JoUcO.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan