Guitar Hero World Tour voor PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

StJimmy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Berichten
4
Gisteren heb ik na wat zoeken nog een laatste doos gevonden van Guitar Hero World Tour voor PC ... maar tot mijn grote spijt werkte het niet echt zoals ik wilde =(

Namelijk de gitaar wilt niet connecteren ...
Zowel de gitaar als de usb-reciever geven een pinkend rood lampje wnr ze aan liggen maar wnr ik ze probeer te connecteren pinkt het lampje sneller maar vinden ze elkaar dus niet ... want daarna pinkt het weer gwn trager ^^ ofzo :p

maar moet je daar nu speciale drivers ofzoiets voor installeren of ergens iets speciaals doen??? het is mijn eerste guitar hero dus ik ken er bitter weinig van hoe het allemaal werkt :p

alvast bedankt!
 
Ik ken het programma wel niet.
Maar het lijkt mij dat die usbdevice niet zomaar door windows wordt ondersteund.
Er zal heus wel ergens een stuurprogramma op de cd/dvd staan die je moet installeren of deze moet met het programma zelf meegeinstalleerd worden.
Als dit wel allemaal in orde is denk ik aan twee dingen.
De communicatie wordt door externe bronnen verstoord(heb ik met de wii balanceboard ook wel eens), of indien mogelijk een ander kanaal instellen die minder omgevingsstoring gevoelig is.
Anders zou ik het niet weten.
 
Normaal als het op de DVD zou staan ... zou dat toch automatisch moeten geïnstalleerd zijn ??? en als ik kijk op de dvd dan zijn die dingen ook geinstalleerd als ik mij goed herriner ...

heb het op een andere usb poort ook geprobeerd zonder mogelijke afleidingen etc maar werkt nog steeds niet ... mss moet ik het eens installeren op een andere computer en kijken of het daar werkt ...
 
ondertussen al geïnstalleerd op een andere computer en ook daar heeft hij hetzelfde ...
kweet niet wat gedaan :( maar kwil spelen :D =s
 
komt dat mss omdat ik op een windows speel onder mac ???
normaal mag dat toch geen verschil uitmaken?!
 
Bij mij werkte alles direct, het was echt Plug and Play!

DVD erin, even installeren, de USB reciever ging gelijk de drivers zoeken en installeren, en ik kon spelen.

Wat je nog kunt proberen:
Er zit op je gitaar een ronde joystick (redelijk klein, rechtsonder) daar zit een knopje in het midden, als je die indrukt gaat je gitaar zoeken naar de USB reciever.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan