Gunz cheats/codes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lajos

Banned
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
24
Hallo.

Hoe moet je gunz hacken? En doe jij dat ook? En zo ja, welke trainer gebruik jij? Ik heb al verschillende trainers gedownload, maar daar snap ik allemaal niks van en het werkt niet (en weet ik niet wat ik verkeerd doe).

Pleazzz help me.

Voor sommigen die niet weten wat er met hacken bedoeld wordt: In het geval van gunz zijn het cheats, of terwijl codes.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Hacken, bedoel je daarmee hoe je het spel moet "kraken" om de beveiliging kwijt te zijn?
 
Ik bedoel cheats, of terwijl codes voor het spel. En om dat te doen heb je een trainer nodig.;)
 
Pas dan je bericht even aan. Hacken komt in de meeste gevallen anders over dan cheats of cheaten.;)
 
Ik heb toch de titel van je vraag ook maar even aangepast.:)

Heb je al bij sites zoals Gameplanet gekeken?
 
Gameplanet ken ik niet, wel eens van gehoord. Maar zijn er geen andere mensen die ervaring hebben met gunz hacken? (Codes/cheats gebruiken.):rolleyes:
 
Ga eens naar Cheatplanet.
Kijk daar of je wat kan vinden. Links zie je de delen ervan.

En bij sommige trainers moet je eerst de trainer opstarten en daarna het spel en bij sommige eerst het spel en daarna switchen terug naar Windows ( Alt + Tab ) en dan trainer opstarten.
En bij trainers moet je nog eerst op Start klikken voordat ze het doen.
En je moet natuurlijk wel de goede toets(en) gebruiken, vaak F1 - F9 of de cijfers onder Numlock.
 
Het zijn geen cheats. Het zijn hacks in het geval van gunz! Je hebt een trainer nodig, dat is een programmatje waarmee je iets mee moet doen, en dan dat je speciale dingen kunt in het spel. Bijvoorbeeld ''Wallhack'' En daar mee kan je in de muur staan, en dan in de muur iedereen neerschieten.
 
Redelijk veel trainers zijn eigenlijk trojans, als je ze aan zet, en lekker het spel gaat spelen, maakt de trojan verbinding met internet en met de nodige gevolgen.
Dus voordat je er een gebruikt, scannen bij bjivoorbeeld VirusTotal.

Kijk hier eens voor trainers.
Je vindt er heel veel, maar de pop-ups en de reclame vliegen je om de oren.
 
Laatst bewerkt:
Trainers is in het geval van GunZ een programmatje waarmee je iets moet doen, en dan kun je dingen doen zoals sneller lopen. Bijna voor elk spel zijn trainers, maar in het geval van gunz is het heel iets anders.
 
Oke, verkeerd begrepen want je vroeg om trainers en eerst om cheats zelfs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan