Gunz cheats/codes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooh hoezo? Trouwens, waarom zijn er maar 2 mensen die in dit topic reageren? Weet niemand anders het?:rolleyes:
 
Ooh hoezo? Trouwens, waarom zijn er maar 2 mensen die in dit topic reageren? Weet niemand anders het?:rolleyes:

Omdat het hacks waren voor GunZ, en dat mag niet dus de links zijn veranderd door de moderator. Het waren wel ' echte ' links.
 
Ik weet het wel ;),
ik speelde ook vroeger GunZ,met butterfly hack en jump hack en soort als je je zwaard laad,maar dat het dan heel snel gaat hack.

Ik heb me hackz op disney.nl gevonden,
even registreren,naar de forum,en GunZ sectie opzoeken.
Maar nog iets belangrijks,download niet hacks van een topic die DOORGESTREEPT is,
want dat zijn namelijk FAKES van hacks,dus ik bedoel virus,trojan en noem maar op.
En nog iets,als je in een topic kijkt die niet doorgestreept is,moet je voor de zekerheid,voordat je de hack download,naar de reacties van de mensen kijken. Sommigen mensen hebben de hacks gescand,en dan voel je je veilig.

Veel zoekplezier op disney.nl.

PS : sesamstraat.nl is ook een goede HackZ site,en heeft ook GunZ hackz!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ONdertussen is er een nieuwe gunz. (ijji gunz) en daar zitten volgens mij geen hacks op disney.nl. Heeft iemand hacks van ijji gunz?
 
Ja, ga naar deze link en volg de instructies, mn broertje wou PERSE hacken dus ik hielp em er even mee. Dit is een redelijk makkelijk iets. Dll injectie, oftewel, knoppie klikken hier en daar en voila, je hebt hacks.

http://www.disney.nl/

PS: Is voor ijji
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, heel erg bedankt. Maar nog een vraag... zou je mij even kunnen toevoegen op msn en uitleggen, want ik ben niet zo goed in engels.:eek: (Email adres staat bij dat icoontje onder me naam). Als je geen msn hebt kun je ook gewoon een email sturen.
 
Laatst bewerkt:
Het is heel makkelijk.

Je download de DLL injector, als het goed is zit daar de .DLL file in.

Dan start je de DLL injector, typ je in het eerste vakje : Gunz.exe

In het tweede vakje zoek je ff de .DLL op van hacks.

Dan druk je op start bij de gunz launcher en druk je op inject dll.

Voila.
 
Ik vind het maar een wazig systeem dat "hacken". Betwijfel ook ten zeerste of dit legaal is.
 
Quote Hertebeest:

Sorry ik begrijp je niet, zou je het wat beter/uitgebreider kunnen uitleggen? (Niet zegmaar blablablabla en klaar is kees). :p Ik heb het al geprobeerd maar het werkt niet, omdat ik waarschijnlijk fout doe.

En wat kun je allemaal met die hack? Ik begrijp alleen maar spammen? Nee, ik bedoel dat je bv. ook kan highjumpen, en wallhack, speciale dingen waarvan je sterker wordt en mensen beter/sneller kan dood maken. Oftewel waar het spel makkelijker van wordt. (Sorry ben niet goed in uitleggen).
 
Laatst bewerkt:
Modbreak:
Voor de duidelijkheid: vragen naar hacks voor multiplayer games als Gunz zijn niet toegestaan! Zie het bericht bovenaan de Cheats sectie.

Dit topic gaat dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan