gunz eror 114

Status
Niet open voor verdere reacties.

airblazer

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
ik ben net nieuw en al ruim 3 maanden gunz loos.

Het probleem: GameQuard initialization eror try rebooting the game and executing the game or close the program consired to cause a collision.

Iemand enig idee welk programa het kan zijn of hoe ik het moet oplossen?
Heb al van alles geprobeerd. Zelfs ijji kon me niet helpen.

ik weet het op het officele Gunz ijji forum zie je er ook een aantal topics over. waar ik me over verbaas is dat ze bij ijji niets/weining er aan doen.

[/QUOTE]zo goed is mn engels niet kun je de oplosing/ oplosingen vertalen voor me?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Het komt erop neer dat ze aanraden de stappen 1 voor 1 te doorlopen en dan te kijken of je weer kunt spelen. Niet allemaal tegelijk dus.

Verkorte en vrije vertaling:

1. Soms werkt een programma niet goed omdat het niet goed is afgesloten en dan kan een simpele herstart van de computer helpen. ( nu niet, want het is al langer aan de gang )

2,Soms beinvloeden spyware, virussen etc GameGard op een negatieve wijze en sommige belangrijke functies van GameGard onderbreken. Dus het hele systeem checken op Virussen en Spyware. Mocht dit het geval zijn, dan de virussen verwijderen en de GameGuard opnieuw installeren.

3. Houdt Windows updates in orde: http://update.microsoft.com/

4. alle andere software die niet nodig is voor het spel afsluiten.

5. Soms reageert Windows te streng en dus moet je de security options een voor een veranderen ( zie plaatje in de link met die chinese tekst) misschien werkt ie wel met een minder strenge setting.

6. Grafische kaart drivers up to date maken en zorgen dat Windows DirectX (9.0c) op de computer staat.

En dat dus 1 voor 1.:)

Het meeste wat daar staat heb ik al gedaan een keertje .behalve die security policies hoe kan ik die veranderen? ik gebruik Vista home premium zoals je in de bijlage kan zien. en ik heb Nod 32 3.0

Bovendien heb ik geen verdere programas van nProtecht op me pc behalve gamequard.

Bovendien heb ik geen verdere programas van nProtecht op me pc behalve gamequard.

Dat ging volgens mij over alle andere software die je open hebt staan behálve die GameGuard.

ja dat klopt zoals bijvoorbeeld msn . maar somigen dingen kan ik niet helemaal afsluiten. is nodig voor mn systeem. of het heet Nod 32 en je kunt aleen deactiveren niet helemaal afsluiten.

Je zou het kunnen proberen... Maar of het helpt?

Deactiveren heb ik al een keer gedaan met NOD 32 net zoals met windows defender. kun je verder niks in de bijlage vinden van een paar berichten terug?

Je bedoelt die DXdiag? Nee. Ik zie dat je directX10 hebt en dat er op het oog niets aan de hand is.

ik krijg in vista zelf ook een gekke melding nu dat ik opnieuw moet activeren .
Kom ik op een MS vista site uit als je op meer info drukt.
Daaruit blijkt dat vista en gamquard niet goed samen werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan