H220n (kpn) wil niet portforwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3igplayer

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Berichten
143
Hallo allemaal!

Ik heb een Modem van KPN een ZTE H220N waar ik op wil portforwarden. Het gaat om het spelletje minecraft waar ik dan een server op draai. Als ik de server start zie ik geen error's ook niet van dubbele porten die in gebruik zijn of iets dergelijks. Maar als ik vanaf een andere computer ( of mijn eigen waar de server ook op draait ) wil connecten. dus het IP adres van mijn modem intypen (wat normaal moet werken) gebeurt er niets... "Can't Reach Server"

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ? ik wil graag dat iedereen op mijn server kan via mijn ip adres ( hamachi werkt niet )

ur51y.png
 
Laatst bewerkt:
Zo een paar suggesties:
a. De MC serversoftware moet ook echt draaien op het moment van de test.
b. Je moet buiten je eigen netwerk testen (vraag een vriend het vanuit zijn thuisnetwerk te testen), dus niet je publieke ip-adres invullen terwijl je verbonden bent met het (thuis-)netwerk met de MC server erop. Een test die je kunt doen vanaf je thuisnetwerk is kijken of de TCP poort van je MC server open staat/te verbinden is via http://www.canyouseeme.org
c. Ander punt van orde is firewall programmatuur op je pc, die mogelijk de verbindingen van buitenaf richting de MC serversoftware blokkeert (of de serverpoort). Kijk daar uitgebreid naar.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan