H_KEY ;Waar vind ik die?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EagleHunter

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
166
Ik heb de harde schijf (met Windows 98) van mijn ouders even 'slave'gemaakt op mijn (Windows XP) computer.

Ik wil de schijf van mijn ouders namelijk formateren.
Daarna zet ik Windows 98 er weer op, maar: Ik heb wel een originele versie van Windows 98, maar weet de H_KEY niet meer. Waar kan ik die op de slave drive vinden? Het is net middernacht geweest en ik moet het z.s.m. afkrijgen. Help mij!
 
als je die schijf gewoon even in de pc van je ouders laat zitten, opstart met een bootdiskette en formateerd is het toch ook goed?
 
Die computer staat 15 km. verderop! Kan het ook anders? Ik heb de Windows 98 cd-rom wel bij me, maar de originele hoed met de key niet.

Plus: Ik wil Mp3-bestanden van mijn pc overplaatsen
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me niet dat je de schijf op je eigen computer kunt installeren. 98 moet als eerste worden geinstalleerd.
Mogelijk dat het lukt wanneer je je eiegen harde schijf afkoppelt.
 
Als je zo routi bent dat je een schijf 'even' slave maakt dan zul je toch wel betere oplossingen kunnen vinden???? LOL, je verspilt je tijd. Je had al die mp3's er al op kunnen hebben ;)
 
Nou ja.... 't is dan wel een dagje later, maar alles = voor mekaar. En Elisa: Was ik maar zo 'routi', dan had ik HelpMij niet zo vaak nodig. Maar jij als Giga Hounerable Mega Wonderfull Senior (or whatsoever) kunt mij vast nog wel helpen bij een van mijn openstaande vragen?

Of iemand anders... mag ook, natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet routi en kom er ook voor uit.
Wel kan ik heeeeeeeeel goed mp3's e.d. downloaden.
Daarvoor heb ik dus Helpmij NIET nodig. LOL

En om je een beetje wijzer te maken: Giga senior zijn betekend niets anders dan dat je veel berichtjes typt. Heeft dus niets met ervaring te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ja hallo; ik ben ook niet van de laatste tijd, natuurlijk. :)

Ik dacht gewoon; iemand die zoveel berichten heeft geplaatst, zal mijn andere vraag misschien herkennen. Maar niet dus...

Gef nix heur, wicht!
 
Oh ja... die openstaande vraag is trouwens ook al opgelost.

En deze ook, zoals je ziet.
 
Dan heb je mijn hint dus toch toch nog begrepen :cool:

Gef nix heur, wicht!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan